A szili az tud menni 120-nál többel?
Figyelt kérdés
Állítólag 130-cal tudnak max menni, akkor Debrecen felé az ic-vel 140-es és van 160-as kocsik arrafelé akkor miért nem engedélyezik 130-ra a sebességét. Biztber csak 120 a pálya már köki-Debr. között 160-as. Semmi baj nem lenne, ha 130-cal mennének a cityk.2019. ápr. 15. 20:52
1/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Fizikailag képes 130-cal menni, de engedélyezve 120-ra van. Ráadásul ilyen minimális sebességkülönbség egy kétvágányú pályán nem hoz menetrendi szempontból semmilyen előnyt, max pár perccel több jut az amúgy igy is elég működőképes átszállásokra. (Sőt, menetrendszerkesztési szempontból a 160-as pálya is felesleges, mert nem tudsz arra a régióra a mainál jobb menetrendet szerkeszteni. A Debrecenig tartó utazások rövidüléséért cserébe romlanak az átszállással utazók utazási idői.)
2/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A Szilik ugyan jó gépek, de már idősek, hiába is lettek min. 80× felújítva. A folyamatos, egyhuzamban nagy-, és ugyanazon sebesség nekik nem tesz jó.
3/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A MÁV-os nem a vonatbefolyásoló hiánya miatt, a GYSEV-es engedélyezve van 130-ra.
A gép önmagában képes lenne rá, bár kissé több karbantartást igényelne.
#1
Ne viccelj, mindössze az ETCS L2 hiánya miatt nem 140-160-as a menetrend. Ki lehetne szerkeszteni 140-160-as menetvonalakat úgy is, hogy jók legyenek átszállások
4/4 A kérdező kommentje:
Mióta átépült a vasút Szolnok-P.ladány között ,ha késik 15 percet a személy,sebesvonat, mindet le tudja faragni.Pl. Fegyvernek-Kisúj között 11 pec a menetidő, 120-szal 8 perc alatt átér,Kisúj-Karcag között is 11 perc a menetrend,9 perc alatt átér,Karcag P.ladány 11 perc de 120-szal 8 perc alatt leér. Nincs lassújel,eltűntek és elég lenne a vonatoknak 90-nel menni,hogy azt a menetrendet tartsák ami papíron van. Ha nem késik és 120-szal megy,mindenhol hamarabb van és várni kell, jó van olyan vezér aki ezért csak 100-zal megy még az is sok,mondom 90 is elég lenne ☺ .
2019. ápr. 16. 18:22
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!