Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mit változtatnátok meg leginká...

Mit változtatnátok meg leginkább Budapest közösségi közlekedésében?

Figyelt kérdés
2019. márc. 2. 12:34
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

"Ennek megfelelően a hídépitésre szánt milliárdok mehetnének inkább"


A hídon át tud menni a busz és a villamos is. Egy 2 milliós városnál az nem egészen normális, hogy délről indulva az M0 hídja után 10km-át semmilyen átkelési lehetőség sincs,majd 8km hosszan 7db híd található majd a következő híd az ismét 8,5km.


Újpest-Békás közé is kellene egy új híd valamint a már tervezett csepeli mellé a másik oldalra a Kis-Dunára is kellene még egy híd. Ezekkel a közösségi közlekedési lehetőségek is jelentősen javíthatóak.

2019. márc. 3. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:

Átlagosan kétszeresére kellene sűríteni a járatokat minden vonalon.

Új járműveket kellene venni az ezeréves, életveszélyes állapotú járművek helyett.

A Rákóczi útra villamos kellene, kb. Combino méretű szerelvényekkel, mert az utasforgalom ezt indokolja.

A 4-6-os villamos vonalát nem kellene minden évben felújítani, hanem mondjuk 10 évente, de akkor normálisan.

Takarítani kellene a járműveket és a megállókat.

2019. márc. 3. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

A Kelenföld-Széll Kálmán tér-Nyugati pályaudvar vasúti alagút megépültével kihasználnám a Körvasutat.

A H6-H7 héveket a Kálvin téren, Astorián és Nyugati pályaudvaron keresztül (a föld alatt) összekötném a H5-ös hévvel és Aquincumnál a 2-es vasútvonallal.

2019. márc. 3. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim válasza:
Meghosszabbítanám a 4-es metrót újpalotáig, mely mentesítené a 7-es buszcsalád terheit.
2019. márc. 4. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

Először is: nem közösségi, hanem tömeg.

Másodszor: a felmerült nagyon jó ötletek (tömegközlekedés propagálása a millió autó helyett, villamosok összekötése) mellé még a jegyeknél javasolnék változtatásokat.

- egyvonalas bérlet bevezetése: van, hogy hónapokig egyetlen buszjáratot használok, szívesebben vennék rá 2-3000 Ft-ért egy bérletet, mint hogy blicceljek, a 10 000-et erre túlzásnak tartom.

- jegykezelő automaták karban tartása: az nem állapot, hogy van, hogy a négyből három nem működik, tömegben el se jutok a következőig több megálló alatt sem, egyébként se mászkálok mozgó buszon az instabil bokámmal, nekem ez balesetveszélyes. De olyat is láttam már, hogy betépte az automata a jegyet. Ha nem tudják karban tartani, akkor legyen érintőkártyás a rendszer (pl. mint Londonban), de ezekkel a papírcetlikkel nem szarakodok többet, bocs.

- ingyen utazók időbeli korlátozása, mondjuk 7-9 és 4-6 között jegyet kelljen venni nekik is, vagy menjenek máskor. (igen, most jön majd a "lehet, hogy orvoshoz mennek" és hasonló érvek, de az a nagy helyzet, hogy mindenki más is megy valahova.)

- több parkoló segítségével egy normális P+R rendszer kiépítése, ezekkel együtt törvényváltoztatás is, hogy pl. a munkahely ezeket köteles legyen téríteni, de a benzinköltséget csak a városhatárig.

- vonat hosszabbítása Ferihegyig, ez már rég aktuális lenne

2019. márc. 4. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:
Lehet hívni közösségi közlekedésnek, meg tömegközlekedésnek is. Attól hogy neked nem tetszik, még létező kifejezés.
2019. márc. 5. 10:30
 17/17 anonim ***** válasza:
Nem is azt akartam jelezni, hogy nem létezik, hanem hogy gáznak tartom. Ez a "nevezzük át tömeg helyett közösségire egy erőlködés volt a cég részéről, mintha ettől nőne a színvonal. Kb. fessük aranyszínűre a szart jelenség.
2019. márc. 6. 01:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!