A MÁV igazgató elismerte, hogy elbukta az IC kocsigyártást. Nem lett volna több értelme Railjet szerelvényeket venni?
Vagy Railjetet vagy távolsági motorvonatot.
Egyszerűbb lett volna, továbbá, hamarabb látható eredménye lenne.Már forgalomban lennének.
Nem is értem,hogy a MÁV minek erőlteti még mindig a személykocsit.Németországban, Ausztriában, Svájcban is sok távolsági motorvonat közlekedik.
Az összeakasztás is pillanatok alatt megvan, a fékpróba automata, nincs 20 perc tökvakarás.
A magyar utasok többsége, szereti a Railjet vonatokat.Persze kivéve azok, akik lehúzható ablakokat meg fülkéket akarnak "norsztalgiából".
# 10
Nem értem, minek szólsz hozzá, ha ilyen alapvető hiányosságaid vannak, miszerint a motorvonat azonnal kisiklik azon a pályán, amin más vonat nem... Épp ellenkezőleg, van rá példa, hogy motorvonatokra ugyanazon a pályán magasabb sebességet engedélyeznek, mivelhogy jóval könnyebbek.
Én Railjeteken dolgozom, igy van rálátásom a dolgokra. A Railjet az egy inkább az ÖBB-nek fejlesztett 7 kocsis, egy légterü szerelvény. (Noha a ČD is rendelt belöle késöbb más felállásban, de szintén 7 kocsisat) Ha meghibásodik egy kocsi és azt a többi kocsi nem tudja kompenzálni, akkor az egész szerelvény kiesik a forgalomból. A MÁVnál jelenleg ha egy kocsi nem megy, azt hipp-hopp kisorozzás és volt-nics.
Railjet egy komplikált dolog, müszakilag, drága, nem kiforrott technika, illetve a MÀV-nak nincs olyan infrastrukturája, ami kiszolgálná ezt a vonatot, illetve a RJ nem alacsonypadlós, mig az Stadlerek a kezdetektöl fogva alacsonypadlósak. Railjeteket szervizelni csak Bécsben lehet (ahogyan a Stadlereket is csak Szolnokon(?))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!