Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha rajtatok állna hogy egy új...

Ha rajtatok állna hogy egy új metró vonal készülne honnan hova epitettnetek?

Figyelt kérdés

2018. nov. 10. 10:25
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
51%
Nem kell új metró. A jelenlegieket kell meghosszabbítani.
2018. nov. 10. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
68%
A Reptérig kellene már egy nagyon...
2018. nov. 10. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
21%
Én a H5 ös HÉV-et cserélném le metróra. Ugyan az a vonal maradna, megállókkal is, de a föld alá tenném. Egyrészt a földalatti közlekedés gyorsabb és biztonságosabb, másrészt a felszínen a HÉV-nek a helye szabaddá válna amit ki lehetne használni út szélesítéshez például, hogy a dugókat csökkenteni tudják. Meg persze ahogyan az előző írta hogy a jelenlegi vonalakat kellene meghosszabbítani, amit szükséges felújítani, illetve az M1 metrót nagyon bántani nem lehet. De én például egyes villamosokat is a föld alá tetetném metróként üzemelne, és szabaddá válna a felszín az autók, buszok, kamionok részére ami jóval könnyebbé tenné a felszíni közlekedést.
2018. nov. 10. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
77%
Én a felcsúti stadion és a kisvasút végállomása közé építeném, hogy a gyakran hömpölygő tömeget gyorsabban lehessen mozgatni.
2018. nov. 10. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
29%
Debrecen és Győr közé.
2018. nov. 10. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
36%
Gyakorlatilag bármilyen forgalmas helyre jól jönne. Nem lehetne metróból túl sokat építeni.
2018. nov. 10. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
0%
Lehel piactól a horányi révig
2018. nov. 10. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
31%
a 4-est meghosszabbítanám Vladivosztokig - vagy legalább Újpalotáig.
2018. nov. 10. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
90%

Az 5-ös metró megépítése egyértelműen hasznos beruházás lenne.

-Első ütemben a csepeli és ráckevei HÉV-vonalakat kell behozni legalább a Kálvin térig (de inkább az Astoriáig), amivel végre értelmes belső végállomást (metrókapcsolatot) kapnának.

-Második ütemben pedig össze kell kötni a szentendrei HÉV-vel, ami így jobb utazási lehetőséget kínálna a belváros felé.

-A két ütem megvalósításával párhuzamosan a HÉV-vonalak külső szakaszán is teljes felújítás szükséges, melynek során a legkritikusabb szintbeli kereszteződéseket is ki kellene váltani. Természetesen a vonalak összekötése egyúttal a járművek lassan elodázhatatlan cseréjével is járna.


Az agglomerációból és külvárosokból beutazók mellett a belvárosi utasok is jól járnának, mivel az északi és déli HÉV-vonalak összekötésével kb. a

Boráros tér-Kálvin tér-Astoria-Oktogon-Nyugati pu.-Margitsziget

tengelyen új, gyors eljutási lehetőséget kapnának. Ezzel együtt jelentősen csökkenne a kapacitáshatáron üzemelő 4-6 villamosok terhelése is.

2018. nov. 10. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 Beviz Elek ***** válasza:
44%
Ha rajtam múlna, akkor úgy lenne a legegyszerűbb hogy az otthonunktól a munkahelyemre, aztán az onnan a pár 100 méterre lévő boltba, majd a párom munkahelyére vezetne. Hogy ne kelljen szegény metróvezetőnek sétálgatnia, talán egyirányú lenne és a városközpontot érintve (oda is rakatnék egy megállót) érne vissza a házunkhoz.
2018. nov. 10. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!