Budapesten az 1-es villamosnak miért alakult úgy, hogy minden megállója középperonos?
Figyelt kérdés
2018. okt. 4. 21:53
1/4 eddiboy válasza:
Szerintem direkt ez volt a koncepció. Amúgy egy rövid ideig (1-2 év) volt oldalperonos állomása: amikor a Thököly útnál volt a végállomása, a jelenlegihez képest a kereszteződés túloldalán.
2/4 anonim válasza:
Nyilván azért, mert összességében ez a leghelytakarékosabb és legbiztonságosabb megoldás ott, ahol nem kell egy már adott térbe befaragni a megállókat és nem kell más járművekkel (pl. buszok) osztozni a területen.
3/4 A kérdező kommentje:
Én utasként jobban szeretem, biztonságosabbnak, használhatóbbnak tűnik és talán olykor helytakarékosabb.
Csak mégis nem semmi ez a vonal így....
2018. okt. 5. 06:10
4/4 anonim válasza:
Igen, ugye középperon esetén a peronszélesség összességében kevesebb, mint két szélsőperon esetén. Cserébe a hossztengely olyan értelemben hosszabb, hogy a vágányokat minél hosszabban szét kell húzni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!