Mi ért van néha a villamosnak mindkét áramszedője fönt, néha pedig csak az egyik?
Figyelt kérdés
2018. aug. 12. 18:08
1/4 anonim válasza:
mert a végállomáson a tanult vezető elfelejtette leengedni a végállomáson mikor átsétált a túl végére.
mindíg a villamos elejit szokták feltolni
2/4 anonim válasza:
A Combinok 2 áramszedővel mennek eleve, a Tatra-knál leveszik az egyiket a végállomáson, fel aq másikat helyette, a régi UV-k és a TW-k eggyel mennek mindig, a CAF-ok (azt hiszem) hosszúságtól függően 1, vagy 2-vel.
3/4 anonim válasza:
Bizonyos áremfelvétel felett csak két szedővel lehet közlekedni: pl Combino, 3 kocsis Tátra. ez az alap, van amikor a vezető tényleg elfelejti lehúzni a hátsó áramszedőt, és vannak speciális időjárási viszonyok (pl felsővezeték jegesedés), amikor célszerűbb mindkét szedő használata.
4/4 _Jessy_ válasza:
Van úgy, hogy két áram kell hozzá, van úgy, hogy csak egy. :D Amúgy a HÉV-nél azt tapasztaltam, hogy 3 kocsinként van egy áramszedő. Vagy a kocsik száma, vagy pedig az befolyásolja, hogy visszafordulásnál leengedik-e?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!