Miért nem építik emeletesre a budai és pesti alsórakpartokat?
Figyelt kérdés
Egyúttal gátként, turista sétálóövezetként, kerékpárútként, vagy plusz autósávokként lenne használható.2018. szept. 7. 11:54
1/5 anonim válasza:
Elég költséges lenne, bár én egy vállalható kompromisszumnak tartanám, ha cserébe nem kellene emmentálivá fúrni a budai hegyvidéket az észak-déli irányú forgalom elvezetésére. Azonban azt belátom, hogy kapacitásában össze sem mérhető az alsó rakpart egy gyorsforgalmi úttal - és valószínűleg ezt a szakmában is felismerték. Jó eséllyel az autómentes rakpartoké a jövő, a tranzit pedig a körgyűrűkre kerül, így nen érdemes 50 évre előre beruházni az emeletes konstrukcióba.
2/5 anonim válasza:
Hosszú távon sokkal inkább kiszorítani kellene a forgalmat a belvárosból.
3/5 anonim válasza:
Gátként most is működik, árhullám esetén lezárják az utat.
4/5 A kérdező kommentje:
2013-ban nyáron, újabb rekordszintet ért el a Duna Budapestnél.
Gondolom ez a trend folytatódik, ami lezárásokhoz vezet, ami felesleges költség, de nem ez lenne a fő célja.
Nincs hely a rakpartokon, gyalogos, kerékpáros közlekedésre nappal alkalmatlan, néha este is a Budai rakpart feletti szakasz, Fonódó villamos mellett például.
2018. szept. 7. 14:08
5/5 eddiboy válasza:
Szerintem egyirányúsítani kellene: a pestin észak felé, a budain dél felé lehetne csak menni. Nem kellenének lámpák, (balra)kanyarodó sávok sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!