A MÁV-nál ha a fűtőgéppel nem rendelkező mozdonyok télen nem továbbíthatnak személyvonatot, akkor nyáron klímával nem rendelkező kocsikat miért lehet személyvonatba sorolni?
Akkor hasonlítsd össze az osztrák és a magyar viszonyokat, illetve a költségvetést...
Jelen helyzetben annak lehet örülni ha egy-egy vonat pontosan érkezik, nemhogy még a légkondin aggódni. Bár ez is olyan dolog, hogy ha meg ez se volna, akkor azért sírnának sokan.
11#
Az nem az én problémám.
Oldja meg a Máv, ennyi.
A múltkor fizettem feláras IC-ért, aztán szaunajárat volt, pedig a kocsi klímával volt felszerelve, csak nem működött.
Egy szép panaszlevelet is írtam nekik.Ilyenkor jó lenne, ha visszaadnák a jegy 30-40 százalékát.
Mivel a menetrendben szerepelt,hogy klimatizált és nem azt a szolgáltatást kaptam, amit vettem.
Hát épp ez az a hozzáállás amiért úgymond hátrébb vagyunk sok mindenben az ország tekintetében.
Végül is akkor az sem volna a problémád ha nem is lett volna vonat ami elvigyen.
14#
Van autóm, csak mivel volt itt egy útfelújítás, gondoltam gyorsabb a vonat.
Hidd el, rendesen szívom a fogamat, amikor igénybe kell venni a magyar vasút roppant magas színvonalú szolgáltatásait (szarkazmus).
Lehet csak nekem vannak szerencsétlen eseteim, például egyszer egyetemi vizsgát késtem le a balf_sz Máv miatt.
Ha a menetrendben ott van ,hogy klimatizált akkor tessék már klimatizált kocsit biztosítani, de olyat, amiben működik is.
Ha nem, akkor meg adják kevesebbért a jegyet.
Az egész Mávot meg kellene szüntetni a fenébe, aztán eladni az egészet az ÖBB-nek vagy a DB-nek.
De ebből megitn ott jön az alapprobléma, hogy pénz így sicns semmire, akkor vajon hova csökkentsenek jegyárat. Arról nem beszélve, hogy szerintem nem úgy tervezték, hogy na kitolunk az utassal, nem lesz klíma!
Nem mellesleg állami, szóval nem nagyon veheti meg senki, meg amugy sem hiszem hogy bárki jelentkezne rá ha látná az állapotokat. Egyetlen ami segíthetne rajta az állambácsi, de mivel az a pár milliárd ami elférne a vasuthoz az jobban kell pár ember zsebébe így marad ez.
16#
Fogalmad sincs, hogy a Mávnál mennyire rossz a hatékonyság.
Azért is szidom ennyire, mert dolgoztam is náluk.
Az egész cég nagyon belterjes nagyon rossz a humánerőforrás gazdálkodás, rengeteg a felesleges pozíció, egy ember munkáját 4 csinálja.
Ezért nincs pénz szolgáltatások színvonalát emelni.
Masszívan bent van a politika.
Én ezért mondom,hogy el kellene adni.Az ÖBB/DB teljesen átfaragná a céget, növelné a hatékonyságát, a felesleges munkaköröket megszüntetné.Aztán, akkor aztán tényleg lehetne rendesen béreket emelni, meg növelni a színvonalat.
a nagy baj nem a klímával nem rendelkező kocsikkal van. azokban lehúzod az ablakot, jár a levegő.
a baj a klímás kocsikkal van, amikben nagyon alupméretezett a klíma, legtöbbször nem működik, mert nem bírja a terhelést.
ebből lesz a szaunajárat
16-os, jelenleg a MÁV-csoporthoz konkrétan ömlik a pénz, tényszerűen nem igaz, hogy ne volna forrás normálisan karbantartani a vonatokat. Azonban borzasztóan nem hatékony az egész vállalat struktúrája, munkaszervezése, vállalati kultúrája, így hiába sok a lóvé, abból nem lesz működő klíma, lift vagy mondjuk a késések megszüntetését, csökkentését célzó tízéves akcióterv.
És nem tudok egyetérteni azokkal sem, akik szerint örülni kell, hogy jön egyáltalán a vonat... hát milyen megalkuvó magatartás ez? Meg lehet nézni, hol tart most a vasút a keleti blokk egykori éltanuló államaiban és láthatóvá válik, hogy mint annyi mindenben, ebben is lemaradtunk a csehektől, szlovákoktól, de még a lengyelektől is. Mert örültünk, hogy jön egyáltalán a vonat, ahelyett, hogy számon kértük volna a fejlesztések elmaradását az ország irányítóin.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!