Igaz hogy a teherkocsik műszaki állapotát nem ellenőrzik olyan szigorúan mint a személykocsikét? Mivel nem embereket szállítanak
A teherkocsi egy munkaeszköz, akkor termel bevételt ( akkor termeli ki az árát és a hasznot ) ha dolgozik. Ha hetekig állnak egy helyben azok nem dolgoznak, hanem valami mást csinálnak. Ha látsz olyat ahol rozsdás teherkocsik állnak egy helyben hetekig azok nem aktívan dolgozó autók.
Egy rendesen meghajtott teherkocsi/kamion elgurul akár 25 000km-t is havonta. Ez egy átlag személyautónak több, mint egy év. Egy év alatt hányszor is mosol autót? Gondolod egy hónapba belefér annyi autómosás? :D
2-es! Nagyon kérlek, kiemeléssel (nagy betűkkel) mutasd meg nekünk, hol is írsz vonatról! Szóval?
A tömegközlekedés rovatra sem találok semmi magyarázatot.
Valószínűleg egy tehervagonban nem ellenőrzik, hogy az ülésszám táblácskája helyén van-e.
De mégis miből gondolod, hogy a biztonság kevésbé fontos egy teherszállító jármű esetében.
Nem embereket szállít. Kap a vonat egy tilos jelzést. A masiniszta elkezd fékezni, s nem történik semmi. Rosszak a fékek, nem tud megállni. A személyvonatig még van két kilométer, mögötte meg 40 vagon.
már csak 600 méter, s még mozog. Semmi gond, nem embereket visz. Na most egy nagy csattanás, két személyvagon felugrik a gépre, 4 leborul a vágányról. 45 halott, 600 sérült. Nincs gond, tehervonatot nem kell nagyon vizsgálgatni.
Csak a tisztánlátás végett:
A teherKOCSIK vasúton vannak, a közúton teherAUTÓK vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!