Miért akarja megszüntetni a BKK-t Tarlós István?
Tarlós és más városházi vezetők még mindig túlságosan tömeg*-, gyalogos- és kerékpárosbarátnak** érzik a város közlekedésszervezését és ennek írmagját is ki akarják irtani, hogy minden utca négysávos városi autópálya lehessen.
* - Még csak 600 métert kell gyalogolni az 1-es villamospótlótól a villamosig, ahelyett, hogy a Stadionok és a Közvágóhíd között egyáltalán nem lenne pótlás és akkor lehetne nyugodtan autózni.
** - Még mindig vannak kerékpárutak meg Bubi állomások, amik értékes parkolóhelyeket foglalnak el, ahonnan nagy pénzt lehetne kaszálni a fizetős parkolással.
Tarlós István szélsőségesen autózáspárti, magyarul ebben a városban nem alkalmas a közlekedés mint szakterület problémáinak megértésére. Egyszs
erűen túl progresszív neki ez a szakmai szervezet, ami mindenféle nemzetközi fórumokon vesz részt és a jó ötleteket próbálja megvalósítani ellenszélben. Pedig nagy szükség volna egy központi szervezetre a koordinació erdekeben.
A BKK eredetileg egy olyan ernyőszervezetnek készültb amely egségben foglalkozik a főváros teljes közlekedésével.
A gond ezzel csak az volt, hogy így a szent tehénnek minősülő személygépjárművek a részesedésüknek és jelentőségüknek megfelelö helyre kerültek a korábbi kiváltságos állapot helyett. Ezért kellett szétverni...
A jelenlegi formájában már nem alkalmas az eredeti cél betöltésére, viszont a teljes aitószemléletnek útjában áll.
Ezért...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!