Most mi lesz a BKK-val?
A szüleim mindennap utaznak a buszokon és a metrókon, mivel ők úgy járnak be dolgozni. Azt mondják hogy beolvasztják BKK-t valamiért. Ti tudjátok hogy miért olvasztják be ?
És szerinted nem fognak járni a metrók és a buszok?
Amit eddig V... oldemort művelt, azt hívják káosznak, visszamenőleg aggódhatsz, hogy nem jártak a buszok és a metrók.
"Amit eddig V... oldemort művelt, azt hívják káosznak, visszamenőleg aggódhatsz, hogy nem jártak a buszok és a metrók."
Te valószínűleg nem éltél Budapesten 2010 előtt, ha szerinted az utóbbi 4 évben romlott a budapesti tömegközlekedés színvonala...
# 4:
Mesélj egy kicsit...
Egyebekben vajon nekem, mint havonta 9500 forintot fizető utasnak, aki igénybe veszi a szolgáltatást kell-e foglalkoznom azzal, hogy a cégen belül káosz van-e vagy sem? Vajon a szolgáltatást igénybe vevő szempontjából melyik a jobb, ha cégen belül káosz van, de a szolgáltatás színvonala javul, vagy a hidegben / hőségben ácsorogni a tájékoztatás nélkül nem érkező buszra a külvárosban?
Ha neked nem működik az interneted vagy a mobiltelefonod és felhívod a szolgáltatót akkor vajon, ha azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy bocs nem foglalkozunk a problémáddal, mert káosz van, akkor azt mondod, hogy rendben van teljesen megérted, köszönöd szépen, azért a szolgáltatást fizeted és ha idejük engedi, akkor majd legyenek szívesek megjavítani.
Minden munkahelyen vannak problémák, de a szolgáltatószektorban - és ilyen a BKK is - bizonyos keretek között a munkavállaló felelőssége, hogy ebből mit ad tovább a megrendelőnek, a BKK esetében az utasnak.
# 5/5 Időpont ma 07:43
Javult a szolgáltatás színvonala???
Miről beszélsz? A katasztrófálisan (ha épp) működő futárról? Arról, hogy közpénzből kap magáncég buszokat? Arról, hogy gyakorlatilag amióta BKK létezik, az a cél, hogy a BKV megszűnjön, és (milyen meglepő fideszközeli) magáncég kezében kössön ki BP tömegközlekedése (aki jelenleg is drágábban szolgáltat mint a BKV)? Arról, hogy csupa-csupa több évtizede meglévő és kidolgozott projektet lopnak el, tesznek tönkre (pl. lásd 1-es villamos lágymányosi szakasz), és adnak el mint saját hűdefasza ötlet? Hogy gyakorlatilag 0 a kommunikáció a BKK és a szolgáltatók közt? (BKK közút felújít utakat, csak erről épp bacnak szólni a szolgáltatóknak, hogy szóljanak már a buszvezetőknek, hogy itt meg ott van egy rövid - legutóbbi esetben pont beláthatatlan kanyarban - szakaszon terelve van a forgalom, figyeljé má oda...)
Hogy egyre több átgondolatlan járat van? (Lásd pl. 153-154...)
A ferenciek tere közlekedésének tönkretételét már meg se említem.
Ez aztán a javulás!
# 5:
Mi a probléma a Futárral az utasok szempontjából? 2010 előtt, amikor álltam a megállóban 25 perce a menetrend szerint 10 percenként közlekedő autóbuszra várva, semmiféle információm nem volt arról, hogy miért nem érkezik a busz. Ma rápillantok a Futárra a mobilomon és látom, hogy hol jár éppen. Sokkal kevesebb időt töltök a buszmegállóban, mert csak akkor indulok, amikor már 5 percnyire van a busz...
2010 előtt Budapest külső kerületében, ahol lakom a már akkor is elavult Ikarus buszokon kívül más nem járt, miközben évente 1000 forinttal emelkedett a havibérlet ára. Lehet, hogy most drágábban szolgáltat (kilométerenként 30-40 forinttal a VT-Arriva az Indexes információk alapján), de egy üzembiztosabb szolgáltatást, miközben az árak nem emelkednek. (Most persze jöhet a kifogás, mert az adókból fizetik, de a BKV-t az elmúlt 25 évben a jegy és bérletáremelkedés ellenére hányszor konszolidálta az állam? Emellett a BKK adatai alapján az első-ajtós felszállás bevezetése, a fokozottabb ellenőrzés és a bérletárcsökkentés együttesen ma nagyobb bevételt generál. A VT-Transman már a 2000-es évek közepén is üzemeltetett budapesti buszjáratokat, akkor még nem volt Fidesz-közeli?)
Szerinted engem, mint a szolgáltatás igénybe vevőjét érdekli, hogy kinek a neve alatt fut az 1-es villamos meghosszabbítása? Nekem teljesen mindegy mi a logó, a lényeg, hogy eljussak A-ból B-be. És bár sikk szidni a BKK-t, az tény, hogy ma 2014-ben a 2010-es állapotokhoz képest ezt biztosabban, pontosabban, korszerűbb körülmények között tehetem meg ezt ugyanazért a pénzért, mint 4 éve.
Továbbra is azt mondom, hogy ha valaki fizető félként igénybe vesz egy szolgáltatást, nem érdeklik a szervezeten belüli problémák. Engem nem érdekel, hogy a BKK-BKV viszonylatban mi történik, az érdekel, hogy az általam előre kifizetett szolgáltatásért eljussak a célomhoz. Mint ahogyan a buszvezetőt sem érdekli, hogy az én munkahelyemen milyen problémák vannak, vagy a munkahelyem által igénybe vett szolgáltatás megrendelőit sem érdekli, hogy nálunk az osztályok között milyen problémák vannak. Az ügyfelet az eredmény érdekli.
# 7/7 Időpont ma 10:20
Futárral? Például, hogy szar. Buszokon lévő gép túlmelegszik könnyen, így elveszik az információ. A külső kijelzők közül rengeteg rossz helyen van, a külső kijelző azt sem jelzi hogy menetrendi vagy valós idejű az információ amit épp mutat. Ezen kívül nem egyszer szimplán "elveszik" az adott busz a mobilon is. A busz késik 4 percet, megszűnik a jel tőle, akkor a mobil alkalmazás úgy veszi, hogy menetrend szerint elment, így ki is veszi a listából. Ennyi nem elég? Nézd meg miképp működik Győrött meg Pesten. Ég és föld. És erre nem érv sem a nagyobb terület sem a nagyobb buszpark. Nagyobb volt a büdzsé is.
(A mobilos app 'kedvencek' menü hiányában pedig az Epic Fail kategória, és pre-alpha verziónak sem tekinthető fos)
A BKV-t az elmúlt 2010-ig baszta kifizetni rendesen az önkormányzat meg az állambácsi is. Ezért volt mindig szarban, ezért van istentelenül nagy hitele. Emellett a bérletár csökkentését, az elsőajtózást (ami még mindig nem jó, nem a vezetőnek kéne ezzel foglalkoznia) 2010 előtt is a fővárosi közgyűlés nem engedte, mert csak alapon. (Igen, bal meg jobboldal egyaránt ellenezte). A VT meg a 2000-res években is Széles kezében volt.
A szolgáltatás igénybevevője tőlem bssza meg, ha ez nem érdekli. Nem az a bajom, hogy a BKK neve alatt fut, hanem beveszi az átlag hülye, hogy ez mind a BKK érdeme, miközben távolról sem, és utána persze, hogy nem érti mi a baj a BKK-val...
Sem biztosabb, sem pontosabb nem lett a közlekedés, a VT-s krumpliszállító kamionos őrültektől mentsen meg az isten. Akkor már inkább megyek Ikarusokkal, de egy biztoskezű vezetővel. Jah tudom, téged ez se érdekel... Nem sikkből szidom elhiheted. Arról nem tehetek, hogy téged nem érdekel mire megy el az adófizetők pénze (is)...
"Engem nem érdekel, hogy a BKK-BKV viszonylatban mi történik,..."
Ha nem érdekel, akkor hiába kopácsolnék én is a billentyűzeten. Szerintem legyen a fenti az utolsó hozzászólásod. Maradj tudatlan és majd találkozunk egy BVK-s kérdés alatt, ahol elsírod bánatod, amiért nincs újabb ratyikék busz, és minden sokkal értelmesebben van megszervezve. Ámen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!