Egyetértetek, hogy a tömegközlekedési cégeket legyen lehetőség kártérítésre kötelezni, hogyha az ő hibájukból késik a vonat?
Ideje lenne ezt tisztába tenni.
A jegy 50 százaléka legyen visszakövetelhető, amennyiben a cég hibájából késik a járat.Ugyanis, ha késik, akkor nem teljesül az egyik legfontosabb logisztikai alapelv, a megfelelő időben.
De ha a cég önhibáján kívüli okból történik a késés, például fa dől a sínekre, árvíz van, kidőlő fa megrongálja a felső vezetéket, öngyilkosjelölt, akkor nem lehetne kárigénnyel élni.
Viszont,ha mondjuk egyszerűen elromlik a biztosító berendezés és amiatt késések vannak, vagy rossz a forgalomszervezés valami tehervonat miatt, az bizony mind a cég hibája, így ebben az esetben az utas legyen jogosult kártérítést követelni.
Hidd el,hogy magasból tesznek az ilyen ezerforintos jancsikra.
Mire végigcsinálod a kártérítési igényedet,százszor több kiadásod lesz,pénzben időben,telefonálásokban,e mail-ezésekben,idegeskedésben,stb.
Ez van,ezt kell szeretni,ez nem japán,ahol 500-zal megy a mágnesvasút,ez egy szockommcsi rendszertől megnyomorodott ország,ami szép lassan evickél ki a pronyó világból.
Legyél türelmes!
1#
Ezért kellene egyszerűsíteni a kárigénykérést.
Bemész a pénztárba,a pénztáros megnézi a jegyedet, látja,hogy tényleg késett a vonat,megnézi milyen okból és ha a cég hibája, akkor visszafizeti a jegy árának felét.Ennyi.
fél év,mire kivizsgálják a késés okát,a másik fél év,mire eljut a hír a pénztároshoz.
A végén pedig úgyis az van,hogy Diósgyőr rossz sínt gyártott,és megrepedt,nem a máv hibája.
Egyetértek.
Én emiatt maradtam fel egyszer ezeknek a bzijancsiknak a vonatján 1 megállóra jegy nélkül, mert nem értem volna el a csatlakozást. A szarevő kalauznak meg volt pofája még reklamálni ezek után, hogy nem volt jegyem egy megállóra.
Biztos kellett a kis jutalékához.
Ráadásul képesek még behajtókhoz is küldeni ezt az egészet, de nagyon pofára esnek, mert a bíróság nem nekik fog ítélni.
Na azóta se ültem ennek a szar bandának egy vonatán se.
Rohadjanak meg, meg azok is, akik ezeknek nyalnak.
Szerinted a máv nem gondolt erre?
Szinte minden nap van a máv hibája miatt késés és,ha minden nap minden ilyenért visszafizetgetnék az 50%-ot,nem érné meg a vasútnak vonatokat járatni. A vasúti utazásért továbbra is azért kell fizetni,hogy elvigyenek A-ból B-be,ha késik a vonat akkor is elfuvarozza a máv az utast csak később ér a céljához,de az utazás megtörtént.
Feljebb már írták,hogy intercityknél létezik ma is olyasmi amire te gondolsz,a válaszoló le is írta,hogy mi az.
Kedves 8!
Nem,rosszul tudod.
Egy szállítással, akár személyszállítással foglalkozó cégnek is be kell tartania a logisztikai alapelveket.
Mellesleg, azzal,hogy te jegyet váltasz kvázi szerződést kötsz a Mávval,hogy elszállít téged valahova.
Kötelessége ezt megfelelő időben tenni, ha nem, akkor kötbér.
Ez mindenütt így van a logisztikában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!