Az alábbiak közül szerintetek melyik tömegközlekedési és úthálózati fejlesztés lenne nélkülözhetetlen Budapesten?
H7-es HÉV: bevinni legalább Kálvin térig plusz Csillagtelepig meghosszabbítani. Az eredeti tervek szerint az Astoriaig menne be, de ha már a Kálvin térig menne, már akkor jobb lenne. Hisz aki Csepelről a belvárosba akar menni, anank a Borárosról bőven tovább kell mennie hogy villamossal elmenjen a Corvin negyedig ahol átszáll metróra.
H8. H9 Hév összekapcsolása az M2-es metróval. Ez nagyon fontos szerintem is, de úgy lenne értelme, ha a metró Cinkotáig menne és a HÉV onnan tovább, ezáltal nem zúdulna iszonyatos tömeg az Örs Vezér terére, ami a reggeli csúcsban iszonyatosan zsúfolt.
Aquincum-híd: Közúti kapcsolat Pók utcai lakótelep és Árpád-út között
Budafok-Csepel híd, amivel Pesterzsébet és Budafok közt lenne közúti kapcsolat
"H8. H9 Hév összekapcsolása az M2-es metróval. Ez nagyon fontos szerintem is, de úgy lenne értelme, ha a metró Cinkotáig menne és a HÉV onnan tovább, ezáltal nem zúdulna iszonyatos tömeg az Örs Vezér terére, ami a reggeli csúcsban iszonyatosan zsúfolt."
Ezt nem egészen értem. Az összekapcsolás után lényegében mindegy lesz, hogy metrónak vagy HÉV-nek nevezzük a vonatot. Csak menetrendszervezés kérdése, meddig fog sűrűn a "metró" közeledni, és mettől a kicsit ritkább "HÉV". Földalatti közlekedés a Pillangó utcától kifelé úgysem lesz.
A metróra meg éppen a HÉV-ről zúdul a tömeg jelentős része az Örsön, ha össze lesz kötve, akkor ezek az emberek már eleve a metrón lesznek az Örsre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!