A MÁV-nak miért engedik meg, hogy hátrányosan különböztesse meg az utasai egy részét decembertől?
Decembertől az, aki okostelefonon vesz jegyet az valamiért akár tíz százalékos kedvezményt is kaphat, de akkor a készpénzes utas miért nem?
Attól, hogy valaki telefonnal fizet miért lesz "felsőbbrendű" a pénz az pénz, ha valaki készpénzzel vesz jegyet, az miért van hátrányosan megkülönböztetve.
Illetve szerintetek ez nem törvénysértő? Mert ez nem egy üzletpolitikai kedvezmény, hanem valaki kitalálta, hogy mert ő telóval utazik mindenki kapjon rá ajándékot, mert ez az. Tehát lénygében véve a többi utassal fizettetik meg illetve a magyar adófizetőkkel azt, hogy valakinek ez a heppje. Ugyanis ha ki lehet gazdálkodni, hogy X utasnak jár 10%-al olcsóbb jegy, akkor Y utasnak is járnia kellene, tehát akkor vagy nem kellene ilyen pofátlan ajándékot adni, vagy kapjon mindenki 10% kedvezmény függetlenül attól, hogy mikor, hol és mivel fizet.
" hanem a pénztáros néni napi 8 órában a rendelkezésére áll"
Az miért suhan el itt minden okostóni füle mellett, hogy gyakorlatilag már ma is alig van kézi jegykiadás?
lényegében véve a pesti pályaudvarokon meg a vidéki végállomásokon kívül mindenütt bezárták a pénztárakat, annak a jegyvizsgálónak meg akkor is a vonaton kell lennie, ha mindenki telósjeggyel utazik, akkor meg?
De újra leírom, felőlem ha valakinek ez a heppje, hogy ő a telefonját villogtatja a vonaton felőlem legyen, csak akkor vagy ne kapjon kedvezményt vagy akkor mindenki kapjon fizetés módjától függetlenül.
Mert eddig az jött le, hogy szerintetek ez azért jó, mert így kifejlesztünk egy drága rendszert, ennek hála olcsóbban adjuk a jegyet, tehát duplán bukunk, és még munkaerőt se spórolunk meg.
Közgazdasági szempontból főleg egy állami vállalattól ami masszívan veszteséges egy ügyes tökön rúgása saját magunknak.
"annak a jegyvizsgálónak meg akkor is a vonaton kell lennie, ha mindenki telósjeggyel utazik"
S az ő neve nem pénztárosnéni, hanem jegyvizsgáló. Nem véletlenül. Plusz logisztika, hogy neki egy csomó aprót, a hőnyomtatót, tartalék hőpapírt meg minden egyebet cipelnie kell és ezek használatára be is kell tanítani, holott egy QR kód leolvasásával is le lehetne tudni az egész történetet. Gondolhatod, mennyire szeret a jegyvizsgáló ÁFA-s számlát adni - van, hogy 4-5 percbe is beletelik, míg ő a szűk értelemben vett munkáját végezhetné - s mivel az idő pénz, ez veszteség a MÁV-nak.
Én meg azt veszem észre, hogy ti ismételgetitek ugyanazokat a jól betanult frázisokat, hogy "ez a fejlődés" meg, hogy "munkaerőt spórol a MÁV", és hiába magyarázom, hogy nem, ez nem fejlődés hanem pénzszórás, meg nem spórol semmit a MÁV az titeket nem zavar.
A jegyvizsgáló munkakörébe beletartozik a jegyadás is, meg nem tudom ti merre vonatoztok, a legtöbb helyen annyira kevés az utas sajnos, hogy még fővonalon is elég lassan a három-négy kocsis gyorsvonat napközben, mi olyan nehéz a jegykiadás annak a szerencsétlen jegyvizsgálónak, hogy nem az út háromnegyedét, csak felét töltheti ülve?
Meg ha már pénzváltás, akkor annak miért nem jár kedvezmény, ha valaki előre kiszámolja az útiköltséget? Akkor nincs visszajáró, nyugodtan lehetne ott is 10% mínusz nem? Hát szerintem jót röhögnétek ha ezt behozná a MÁV, pedig ugyanezt ajnározzátok most is, csak mivel beletették, hogy internetkapcsolat meg telefon így már nem azt mondjátok, hogy MÁVos hülyeség, hanem "fejlődés".
Reggelente a budapesti elővárosi vonatok, nyáron pedig szinte az összes Balaton felé közlekedő vonat tömve van.
Az se igaz, hogy sehol nincs már pénztár.
Nem nagyon tudsz olyan 10000 fő feletti települést mondani, ahol ne lenne pénztár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!