Miért nem a teljes vonalon van a 3-as metró felújítása?















Egyrészt egyszerűbb kiváltani 1-1 szakaszt mint a teljes vonalat. Másrészt a teljes vonal pótlása szinte lehetetlen is lenne.
Építőipari kapacitás mellett az összeg sem mindegy. Nem mindegy hogy 1-2 vállalkozóval végeztetsz el egy munkát, vagy 4-5-öt kell bevonnod, rögtön többszörös a költség. Organizáció szempontjából sem mindegy. a felújításhoz meg kell oldani azt is hogy oda jusson az alapanyag és eltűnjön a bontott. Ez is kezelhetőbb ütemenként.





Mert fölösleges lenne akkora káoszt csinálni.
Az épités is szakaszokban volt.
Ráadásul a déli szakaszra még nyertes pályázó sincs.
Ha probléma nélkül meglehetne oldani a teljes szakasz lezárását, az azt jelentené, hogy nincs is szükség a metróvonalra. Mivel még a szakasos lezárás is húzós, azt jelenti, hogy nagyon is forgalmas a vonal. Ha csúcsidőbe le kellene zárni a teljes vonalat, nah akkor lenne igazán káosz. Ezért is vannak szakaszok. Ha valahol gáz van, nem kell az egész vonalat lezárni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!