Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha 160-as sebességet szeretnén...

Ha 160-as sebességet szeretnének a vonatoknál akkor miért nem törekszik a máv arra, hogy mozdony is legyen olyan ami alkalmas arra?

Figyelt kérdés

Az nem igaz,hogy,mert nincs pénz mozdonyra...

Van. Csak flirteket vesznek belőle,újabban minden évben jön kb. 10 db flirt. Meg emeletes flirteket terveznek elővárosi vonalra. Mit akarnak? Elég már a flirtezésből szerintem,nem csak flirtből áll a világ,ha nincs annyi flirt elégedjenek meg az utasok az elővárosi közlekedésben a csíkos ingákkal is. Ha a vidéki Miskolc-Ózd között utazók megelégednek a régi bhv-s ingával meg a Békéscsabaiak a sima műbőr űléses vagonokkal,akkor az elővárosi vonatokkal utazók is elégedjenek meg ne csak flirttel.

Nem emeletes flirteket kellene a mávnak.beszereznie,hanem még inkább traxxokat vagy taurusokat,hiszen a máv tudja,hogy terve van,mégpedig Békéscsabára,Debrecenbe 160-as tempót akarnak,akkor szerintem nem flirteket kellene beszerezni,hanem a távolsági közlekedést is fejleszteni mostmár.

Vagy majd ezeken a vonalakon is flirteket akarnak közlekedtetni? Távolsági gyorsként ne,mert az személyvonatra való,ha pedig a személyeket akarják flirtekkel kiszolgállni,megint hülyeség,fel sem gyorsúl 160-ra,mert már fékeznie kell ugyanis itt a következő állomás,tehát 160-nal nem fog menni.


Hogy hogy nem arra áll rá a máv mostmár ,hogy eddig az elővárosi vonatokat rendelte,mostmár a távolsági közlekedésre kellene mozdonyokat beszerezni,mert az a terv,hogy 160-nal menjenek a vonatok az említett két vonalon is az 1 vonalhoz hasonlóan? Szerintetek miért nem így csinálja a máv?


Szerintem 30 év múlva sem fognak menni a vonatok 160-nal se Csabára se Debrecenbe. Ez az építkezés csak arra jó,hogy huzamosan 120-szal mehet a vonat,új a pálya,nincs tele lassújelekkel.



2017. okt. 29. 21:44
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

Na igen, tudja a 160-at, de nem úgy, hogy napi üzemben menjenek. Nem a semmiért fogták őket vissza 140-re az 1-es vonalon sem, folyamatos marokágy és csapágykiolvadások, szóval a 160-as Gigant nagyon kényszermegoldás volt, és csak iszonyatos többletkarbantartással alkalmas akkora tempóra.


Arról nem beszélve, hogy a MÁV át akarja passzolni az összes Gigantot Cargónak... Eredeti rendeltti céljuk úgy is a nehéz tehervonatok mozgatása.

2017. okt. 30. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy a sínek állapota SEM teszi ezt lehetővé.


átjössz Ausztriából a határon és döcögsz, rángat, stb.

Amíg nem lesz normálisan kiépítve a pálya - az, hogy egyenes pályán 80-nal közlekedik a vonat NEM normális.

Az a vonat, ami a hegyek között 120-140-et simán megy, de Zürich-Buchs vonalon 180-at is.

2017. okt. 31. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!