Traxx mozdonyt miért raknak három kocsis intercityre?
Valamelyik nap a Budapesttől Miskolcig közlekedő három kocsis ic-re traxxot raktak de nem véletlen,mert azt az ic-t minden nap traxx viszi. Csak egy helyen áll meg Miskolcig.
Azt megértem,hogy van olyan sebesvonata Bp-Záhony között ami 6 kocsis és szintén minden nap traxx hordja valamint Záhony-Cegléd személyvonatokon is van traxx amik 3-4 kocsikból állnak. Ezek Záhonytól Ceglédig mindenhol megállnak,a sebes is megáll szinte mindenhol. Ezeken megértem,hogy traxxok vannak néhány vonaton.
Ugyanis nem részletezem,aki otthon van a mozdony témában tudja,hogy miért jó sűrűn megálló vonatra traxxot rakni mint ic-re.
Mozdonyvezető barátomat kérdeztem,hogy miért raknak 3 kocsis ic-re traxxot és nem tudta megmondani,hogy miért,csak mosolyogva a mutatóújjával a fejére koppintott és mondta,hogy "okostojások". Azt mondta,hogy nem lehet megfejteni,hogy miért ,ugyanis a máv sokmindent fordítva csinál. Szóval nem tudja ő sem.
Aki tényleg tudja. Miért van az,hogy ic-re traxxot raknak ami ritkán áll meg?
Vagy már nem számít az energiatakarékosság?
Pont annyi értelme van, mint a Balaton északi oldalán járó szerelvényeknek Fehérváron mozdonyt cserélni.
Pont annyi értelme van, mint Siófokra júlisban hétvégén 1 óránként járatni vonatot pestről
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!