Lesz valami értelme a Szeged-Hódmezővásárhely tram-train-nek?
Igen. Pontosan ilyen elővárosi viszonylatokban kellene mindenhol gondolkozni, különösen a nagyobb vidéki városaink tájékán. (Budapesten ugye a metróhálózat és a vasút összefűzése volna a cél.)
És ha esetleg ez nem is hozná a várt utasszámokat, még mindig nyerünk vele annyit, hogy a jogszabályi környezetet megteremtik további, még jobb megtérülésű hasonló projektek előtt.
Elsősorban mindig azt kell(ene) nézni, hogy mi a feladat, és hogyan lehet rá megoldást találni.
Félóránként jár a busz a Mars térről, tizedakkora költségekkel. Kielégíti az igényeket, sőt, ha direkt vásárolnának hozzá egy új - szaladjon el a képzeletünk: hibrid - flottát, még akkor is nagyságrendekkel kevesebbet kellene kifizetni érte.
Ekkora volumenű beruházásba jóval forgalmasabb viszonylatokon érdemes belekezdeni. Itt nem.
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Engem elsősorban a hódmezővásárhelyi városi villamos fogadtatása érdekel. Nagyon rövidre, csak a szűk értelemben vett Belvárosra és korszerűtlenül egy vágánypárosra tervezik, míg a majdnem Budapest nagyságú egykori megyeszékhely külső részein lakók számára a városon belüli helyváltoztatás lehetősége - helyi tömegközlekedésnek egyáltalán nem nevezhető formában - változatlan marad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!