Nem gondoljátok felháborítónak a debreceni tömegközlekedés néhány furcsa "szokását"?
Már 1,5 éve Debrecenben élek és azóta élvezem a Kft. áldomásait. Rendszeres bérlet-vásárlóként eléggé zavaró, hogy csakis egész hónapra szóló bérletet lehet vásárolni. Van, hogy csak egy fél hónapot töltök itt, és úgy is kénytelen vagyok ilyet venni, mert így éri meg. Miért nem lehet olyanra megcsinálni a rendszert, mint a többi magyarországi megyeszékhelyen (pl. Bp., Szeged, Miskolc), hogy mindig az érvényesítéstől számított 30 napon belül használható fel?
Másrészt, az is eléggé felháborító, hogy a havi diák-bérlet 3700 Ft, míg minden más jelentősebb magyar városban olcsóbb. Mondjuk Budapesten 3450, annak ellenére, hogy ott mérvadóan több lehetőség van a tömegközlekedési eszközök kihasználásra, említve csak a 4 metróvonalat, a több tucatnyi villamosvonalat, a még több buszvonalat és persze a Duna-hajót se felejtsük ki. Ilyen szempontból az ár/érték arány közel sem azonos.
Harmadrészt, igaz hogy már erről volt kérdés itt, de csak megjegyezni szeretném, hogy ha a villamosokon van ajtóműködtető-gomb, akkor miért nem lehet azt használni, az összajtós módszer helyett?
Utolsóként pedig a tömegközlekedési adatokra épülő alkalmazást szeretném firtatni. Nyilván sok ember használja (több, mint 50e letöltés) vagy használta, mivel már nem engedélyezik a készítő számára, hogy a valós idejű adatokat közre tegye az alkalmazásában. Miért rossz, ha az emberek egy normális struktúrával rendelkező, megfelelő platformmal előállított, nem az Ő kezük alatt működő alkalmazást használnak? Bizonyára sokan tudják, hogy az Ők is készítettek erre egy alkalmazást, de az meg sem közelíti a korábban említett minőségét és összeszedettségét.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Jelige mindezekre: Magyarország erősödik
Ebben maximálisan egyetértek veled!
Sajnos a DKV stratégiája - már ha van - elég kiismerhetetlen - hogy nagyon finoman fogalmazzak...
Ma jeges szél, hófúvás, akinek nem kell, az ki sem mozdul.
A 2-es villamoson a Kartács utcánál nincs leszálló, én szállok fel egyedül.
Kinyílik mind a 6 ajtó hogy én egyedül felszállhassak - miközben egy normális városban ehhez elég lett volna egy ajtó is - és akkor rengeteg meleg benn maradt volna...
Aki erre azt mondja hogy ez így ésszerű, annak elmentek otthonról!
"Különben meg Debrecenben fogják az országban először bevezetni az e-intelligens jegyrendszert - pont a DKV..."
Fasza, akkor emiatt van, hogy a mobiljegy appban, amiben hatvannyolc város szerepel plusz helyközi járatok, nem lehet DKV-jegyet venni, mert nekik külön app van...
Mondjuk az összajtó-nyitást én kérném. Mondom ezt úgy, hogy ahol lakom Budapesten, ott a mellettünk levő vonalon még van hagyományos TATRA T5C5 villamos - azon nincs ajtónyitó gomb.
A csodás zárt ajtós, fűtött, szélfogós járművekkel 2 gondom van:
1.
Meg lehet rajtuk fulladni kb. Rengeteg ember van és lélegzik rajta, elhasználódik, fülledté, így fullasztóvá válik a levegő.
2.
Az ember felöltözik a kinti időjárásnak megfelelően, azaz eleve kint se fázik. Miért kell olyan meleget csinálni egy járművön, ahol kabátban ülünk, mint ami egy lakásban is elegendő lenne amúgy?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!