Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi lehet az oka a veronai...

Mi lehet az oka a veronai buszbalesetnek?

Figyelt kérdés

Részvétem azokat a szülőket, akiknek a gyereke meghalt a buszbalesetben.



13/f



2017. jan. 21. 23:16
1 2 3 4 5
 31/43 anonim ***** válasza:
94%

Jaj, a különvonat meg majd kisiklik.


Minek síelni menni válaszoló: Láttad te azt az autópályát, ahol a baleset történt? Úgy nézett ki, mintha nyár lenne! 2017 van, már nem úgy működik, hogy ha beköszönt a tél, akkor nem utazunk, majd csak akkor, ha kitavaszodik, mint anno a postakocsikkal.

2017. jan. 23. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/43 anonim ***** válasza:
100%
32-es, senki nem indul el úgy, hogy bakker, hazafelé szétcsapjuk a buszt, és pár utast a halálba viszek magammal. Fentebb írtam, hogy ez az utszakasz, ahol a baleset történt, ugyan olyan télen is, mint nyárom, az aszfalt hőmérsékletének kivételével, semmi extra nincs benne, maximálisan biztonságos szakasz. Legutóbb 2 hete voltam arra (február 4-én újra arra megyek), egyik buszt vittem, a másikat meg hoztam haza. Nem úgy kell hozzá állni, hogy mire menni, úgy is lesz vmi baj. Kb 40-szer mentem már arra, és soha nem volt semmi gond.
2017. jan. 23. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/43 anonim válasza:
100%
Ha kiderül, hogy kigyullatd vagy kilyukadt a jobb első gumi, abban az esetben nem a sofőr a felelős. Megnézném azt az embert, aki egy 10-15 tonnás buszt, első kerék defekttel 110 km/órás sebességnél megfog. Lehetetlen. Még a személy autót se nagyon...
2017. jan. 23. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/43 anonim ***** válasza:
100%

#33

Emelt sebességű (Tempo 100) vizsgát csak olyan autóbusztípus kaphat, amely 100 km/h-nál történő durrdefektnél is stabilan megállítható. Éppen ezért, amikor a gyártó (vagy más) kérelmezi az adott típus Tempo 100 minősítését, elvégeznek - többek között - egy un. kerékhasításos tesztet:

http://www.youtube.com/watch?v=ziql972crTc


Ez persze nem azt jelenti, hogy minden körülmények között meg lehet fogni az autót, de azért elég mérvadó mérés.

2017. jan. 23. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/43 attilav ***** válasza:
6%

Idemásolok pár megfontolandó (általam kigyűjtött) kommentet a kuruc.infóról Szerintem is megfontolandó hogy a külföldi buszos utaztatást megtiltsák az iskoláknak!


[link]


[link]


Ha több iskola összefog akkor indíthatnak különvonatokat franciaországba, 3-4 busznyi emerrel már gazdaságos lenne. Ez lenne a korrekt megoldás a fárasztó és veszélyes buszos utazás helyett.

2017. jan. 24. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/43 anonim ***** válasza:
Miért lenne veszélyes a buszos, külföldi utazás?? Ne találjatok már ki hülyeséget. Sajnálatos esetek előfordulnak gyalogosan, biciklivel, robogóval, nagy motorral, autóval, vonattal, repülővel, mindennel, ami mozog. Hülyeség erre alapozni, így akkor ne mozdulj ki a lakásból, mert elgázolnak, munkahelyre menet a kocsiban szörnyethalsz, robogóddal elgázolnak stb. Több, mint 2 000 000 km-t mentem már turistabusszal 95%-át külföldre, soha semmi gond nem volt. Nem mondom, hogy nem is lesz, de azon vagyok, hogy ne legyen. Tagadtam már meg a vezetést, mert a busz állapotát úgy ítéltem meg, hogy nem alkalmas arra, hogy átmenjek vele fél Európán, átszálltunk a másik buszba, és azt vittem.
2017. jan. 24. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/43 anonim ***** válasza:

Tiltsuk már be az osztálykirándulást is, mert arra is busszal mennek Ópusztaszerig stb. Ha busz külföldön veszélyes, akkor itthon is az. Sőt a BKV-t is tiltsuk be, mert az ki is szokott időnként gyulladni!


Vonatmániás válaszoló, hallottál már a szajoli tragédiáról?


[link]

2017. jan. 24. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/43 attilav ***** válasza:
0%

Azért egy Fro-ig tartó buszos út elég húzós, tapasztalatból mondom hogy minden utast nagyon igénybe vesz, és gondolom ez alól a vezetők sem kivételek. Ha iskolai csoportot utaztatnak ilyen hosszú távra akkor szerintem kötelezővé kellene tenni a tranzitszállás közbeiktatását. Ez az elvárható minimum. A buszon a váltósofőr sem tudja kipihenni magát. A belföldi utazás más, ott nem kell hosszan az éjszakába nyúló utakkal számolni az ország méretéből adódóan, így a sofőr elalvásának kockázata is jóval kisebb. A veronai esetnél szerintem a sofőr aludt el, és lesodródtak.

A vonatbalesetek a közútihoz képest elég ritkák, a mozdonyban van éberségjelző amit a vezetőnek időnként nyomkodnia kell különben megáll a vonat, meg magán a pályán is sokféle vonatbefolyásoló rendszer működik amik szintén megállítják a vonatot ha kell.

2017. jan. 24. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/43 anonim ***** válasza:
Oké, akkor te menjél vonattal.
2017. jan. 24. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/43 anonim ***** válasza:
Nem is az elalvásból szokott a vonatnál lenni a baj. Ráadásul az még rosszabb, mert gyorsabb, többen vannak rajta és kitérni sem lehet, vagy mégis ha lemegy a sínről az már eleve katasztrófa.
2017. jan. 27. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!