Mi lehet az oka a veronai buszbalesetnek?
Részvétem azokat a szülőket, akiknek a gyereke meghalt a buszbalesetben.
13/f
Ez szemináriumnak azért kevés lenne. Csak tömören leírtam, hogy azt amit tippelgettek miért nem működik.
Csatlakozva az előttem szólóhoz, teljesen felesleges ezen morfondírozni. Egyelőre még a helyszínen a szakértők (!) sem tudják megállapítani a baleset okát.
Én nem tudom megérteni,hogy miért van az ilyen buszos utazásokra szükség.
Télen,hidegben,fagyban,kitéve az időjárás viszontagságainak,ködben,csúszásveszélyben meg még a fene tudja milyen állapotok között több ezer kilométert nyomorogni egy buszban...
Sokkal több a veszély egy ilyen téli közúti utazásnál,mint amennyi örömöt okoz a sítábor.
Miért nem tudnak az emberek biztonságban nyugton maradni.
Ez olyan,mint amikor kamionok ezerszámra cipelik az áruhegyeket mindenfelé a kontinensen,tömni a sok kib.szott tescót,amikor már mindenhol árudömping van,csak azért,hogy a pr0li tudjon mit zabálni.
Aztán sorra vannak a kamionnal kapcsolatos balesetek.
Természetesen nagyon sajnálom a buszbaleset áldozatait,sérültjeit,hozzátartozókat,de én nem hinném,hogy sok értelme van ezeknek a buszozásoknak.
Szörnyen meglepődnél, ha a kamionok egy-két hétig nem hoznának semmit az üzletekbe.
Most akkor szerinted az ember ne hagyja el a faluját, nehogy baj érje? Milyen szép élet, komolyan! Lehet, hogy neked nincs igényed arra, hogy elhagyd az otthonod, de attól még másoknak lehet.
24!
Szinte szóról szóra vártam egy ilyen választ.
Budapesten lakom,nap mint nap vezetek,voltam több buszos úton én is külföldön,úgyhogy lehet hogy sarkosan fogalmaztam,de én azt a részét nem értem,hogy tél kellős közepén (ahogy írtam is a körülményeket) miért kell besózva lenni ezekre a veszélyes hosszú utakra.
Ráadásul,ahogy írta is valaki,a magyar járművizsgáztatást ismerve a fene tudja,milyen állapotúak ezek a buszok,meg hogy honnan vette meg a személyszállító cég...
Régen nem volt tesco,stb ilyen,mégis jókat ettünk.Ezek a bevásárlóközpontok arról szólnak,hogy a volt kelet blokk csóró prollerjainak el tudják adni a világ minden pontján gyártott olcsó silány szemetet.
#26: Nem kell buszvezetőnek lenni ahhoz, hogy kilogikázd a lehetőségeket és a következményeit.
Elalszik a sofőr -->tragédia
beszarik a fék -->tragédia
kigyullad a gumi -->tragédia
A vizsgálatnak már csak azt kell kiderítenie, melyik volt ezek közül, de mivel a busz konkrétan szénné égett, a sofőrök meghaltak, az utasok (már aki túlélte) nem emlékszik semmire, nem lepődnék meg ha nem sikerülne nekik.
Csak különvonattal két nappal tovább tart.. Egy busznyi ember meg nem tesz ki egy vasúti kocsit sem.
Hülyeség ezen agyalni, minek kell buszos út télen bla bla. Két hete jártam Veronánál az A4-en, éjjel sem fagyott. Az elmúlt években a másik napi 10 000 arra járóból senki nem közölte be a híd lábát, csak ez a busz..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!