Miért nem villanymozdony viszi tovább?
A sátoraljaújhelyi sebesrket miérrt nem Szerencsig viszi villany és onnan tovább a dízelmozdony,ugyanis Szetencsig is mehetne villannyal nyugodtan és ehelyett Miskolcon már lecserélik dízelre ami nem is tud 120-al menni csak 100-al és még a menetidő nő.
Ugyanez a helyzet a Tapolca Bp déli vonatokkal.
Miért dízel viszi a Déliig,mikor Fehérváron villanyra kéne kicserélni és menne villannyal a délibe,ehelyett dízel viszi Pestig a felsővezetékes vonalon.
Nem olcsóbb a villanyáram mint a gázolaj?
Miért ihy csinálja a vasút?
29/30-as vonalon: a mozdonycsere növeli a menetidőt, ezért egyes vonatoknál a minél gyorsabb eljutás érdekében szezonban elhagyták a gépcserét. A battyáni gépcsere pedig Fehérvár átépítése miatt volt szükséges.
A 80-ason pedig egyrészt a vontatási telep miatt választották inkább Miskolcot, bár ez nem olyan nyomós ok. Ami inkább számít, az a menetrendi struktúra: itt várja be a lassabb sebes a gyorsabb IC utasait és fordítva is működik az átszállás. Emiatt várakozni kell úgyis, akkor meg teljen hasznosan az idő és letudják ott a gépcserét.
Megjegyzem a nem túl távoli jövőben a tervek szerint előbbi vonalon Aszófőig, utóbbin végig Sattarattáig ér majd a madzag, így a helyzet változni fog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!