Igaz, hogy ha nincs négyes metró, akkor az árából minden busz új lehetne és a hármas metró felújítására most lenne elég pénz?
Forintban kifejezve igaz.
Viszont ha nincs négyes metró akkor nincs a négyes metróra kapott uniós pénz sem ( mondjuk lehet megadták volna a másik két célra is ).
A BuBi már régen visszahozta az árát, az egy jó befektetés volt, a jövőben is fogják fejleszteni.
Ez így direktben nem igaz, mert abból a támogatási programból, amibe az M4 tartozott, a magyar kormány (es nem az EU) döntése alapján nem lehetett buszt venni.
Persze ha nem nyomja úgy a metrot a városvezetés és inkább új buszokért lobbizik, lehet, más lett volna a szabály. Nem tudhatjuk, mi lett volna, ha...
Az viszont biztos, hogy a metróprojekt rengeteg kisebb, de összessegükben jóval jobb megtérülesű fejlesztési projekttől vitte el a pénzt. És ezekbe bőven fért volna új járműbeszerzés is.
nem csak az a metró amire felülsz, és utazol pár megállót.
az egyszerű utasok bele sem tudnak gondolni mekkora infrastruktura,micsoda technika van a metro mögött,és a megépítése rengeteg embernek teremtett munkalehetőséget.csak csodálni lehet azt a technikai hátteret ami szükséges a működtetéséhez.és ezt mind emberek tervezték.Ne sokalljuk hát hogy drága a menetjegy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!