Olajtársaságok vannak a vasút mögött biztos, nem érdekük átépíteni.
2016. nov. 2. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Egyreszt lehet ez, masreszt ott sokkal nagyobb tavok vannak a senki foldjen, ahol lehet koltseges lenne kiepiteni.
2016. nov. 2. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Nekik mindent szabad, de ha egy európai gyártó autója picivel több károsanyagot bocsájt ki, máris világvége van.
2016. nov. 2. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Erre én is rácsodálkoztam még 95-96-ban, amikor 1 évig Amerikában éltem. Két országos fővonal is áthaladt a városunkon (Charlotteswille, Virginia), de egyik se volt villamosítva.
2016. nov. 2. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Azok a mozdonyok nem szarral gurigáznak. Itt egy Tausustól vagy Vectrontól már el vagyunk ájulva, hogy mekkora teljesítményű. Ott náluk erősebb dízelekből kötnek be 2-3-at a szerelvény elejére, és még a szerelvénybe is sorolnak további mozdonyokat. Egy 1-1,5 km hosszú szerelvény mozgatásához. 25-30 MW teljesítmény kell. Akkora távolságokon, amik ott vannak, egyszerűbb és olcsóbb szállítani a mozdonyok tankjában, mint kiépíteni egy távvezetékhálózatot, alállomásokat, áramátalakítókat.
Ugye, az megvan, hogy ekkora teljesítményfelvétel mellett a felsővezetéknek kell náhűny kilométerenként betáplálás, tehát nem csak a felsővezetéket, hanem az ellátó elektromos hálózatot is ki kéne építeni soktízezer kilométeren.
2016. nov. 2. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 A kérdező kommentje:
Az oroszokkal mi a helyzet?Ott is vannak akkora távolságok
2016. nov. 2. 19:20
7/11 anonim válasza:
Ott is a nálunk nagynak gondolt Szergej az egyik legkisebb mozdony. Esetleg 2-3 Szergej összeépítve, összesen egy vezérállással, az még játszik.
Típusokat nem tudok hirtelen, de nekik is vannak nagy dízeleik. Bár a műszaki színvonal, a karbantartásokkal kapcsolatos elképzelések az amerikaitól némileg eltérőek:
A természeti adottságok elsősorba. El tujátok képzelni egy tájfun után a felsövezeték állapotát, hány hét és pénz kellene az eredeti használható állapot visszaállításra. A dieselt leporolják és ha nem sérült röffentik és megy. Másik dolog, 60-70 kilométerenként alállomás kell építeni, hogy a táplálást biztosítani tudják. Az erőműbe bevitt tüzelőtől a villamosmozdonyba a felhasználásig nem olcsóbb és nem környezetbarátabb. Talán a vízierömű, ott viszont a környezetkárok jelentkeznek, amit még mostánába bezdenek feszegetni.
Jó, hát ezzel a logikával Európában sem lenne keresnivalója a villamosított vasútnak. Ugyanis ha Európára egy országként tekintünk, van akkora, mint az USA.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!