Szerintetek lenne értelme annak ha néhány Miskolcig közlekedő IC továbbítana közvetlen kocsit Füzesabonytól Debrecenig?
Nem biztos, hogy rossz elgondolás, de szerintem nem lenne kihasználtsága, Debrecen sokkal gyorsabban megközelíthető a 100-as vonalról, a pálya állapotok miatt Füzesabony-Debrecen távot majdnem annyi idő alatt tenné meg mint a Nyugatiból Debrecenig, viszont ahhoz hogy csak Tiszafüreden és Balmazon álljon meg 1 kocsiért külön szerelvényt kéne kiállítani, hozzá csapva egy meglévő személyhez, meg egy pusztai hibrid ic lenne aminek megint semmi értelme.
Igazából a Keletiből-Debrecenig tartó Tokaj IC-n sem láttam még sok embert aki végig utazna Debrecenig.
Akkor egy másik kérdés:
Lenne értelme annak hogy (csak) a Nyíregyházáról induló IC-k továbbítanának közvetlen kocsit Szolnoktól Újszász felé a Keletibe? (Sőt, akár úgy, hogy rákapcsolnák a Békéscsabai gyorsra?)
#4
Ennek szinte semmi értelme nem lenne. A 120a sokkal rosszabb állapotban van mint a ceglédi vonal vagyis lassabb. Ráadásul a szolnoki tolatások plusz 10-15 percet raknának rá a menetidőre. Kicsit vicces, de Pesten tömegközlekedéssel kevesebb ideig tartana átmenni a Nyugatiból a Keletibe, mintha a MÁV a IC-re Keletibe közlekedő kv. kocsit rakna. Aki meg Pestre megy annak nagyjából mindegy, hogy melyik pu-ra érkezik a vonata
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!