Mi értelme van a békásig közlekedő HÉV-nek?
Nagyon sokan szállnak le Szentendrén,Pomázon és Budakalászon is,de a Batthyányiról két békási HÉV és egy szentendrei szokott indulni (újra és újra).
És sokan inkább nem is mennek el a békási HÉVvel aztán mikor jön a szentendrei alig férnek el az emberek...
Gondolom, délelőtt tényleg kevesen mennek Hévvel mert iskolába járnak/dolgoznak az emberek ,de mikor mindenki indul haza az iskolából és a munkahelyéről akkor is ugyan úgy járnak a hévek.
Miért nem lehet több szentendrei hév, nagy lenne a kavarodás,vagy nem éri meg?!Akkor a békási járatok miért érik meg??
Bizonyára sokan csak Békásig mennek. Ott leszállnak és a HÉV menne tovább kevésbé kihasználtan Szentendrére.
Tehát akik Szentendrére mennek várják meg a Szentendrei járatot és töltsék fel szépen, hogy jobb lehyen a kihasználtsága a Békáson meg szinte kiürült járat meg mehet vissza.
Mond,te mentél már valaha is békásnál tovább a Hévvel??
Mert szerintem nem.
Tény,hogy kiürül a HÉV békáson,de újra meg is telik....
Ha látnád Pomázon meg Szentendrén mennyien szállnak le...
(amúgy annyit leszűrtem belőled hogy budapesti vagy)
Mert a békási az betétjárat.
Teljesen felesleges lenne minden hévet eljáratni Szentendréig.
És igen mielőtt nekem esel szoktam Szentendrére hévvel utazni.
Azért a szentendréig ismét megtelik az "enyhe" túlzás.
Szentendrére így is megfelelő sűrűséggel jár a HÉV ennél jobban sűríteni indokolatlan lenne.
Persze,hogy kell békásig közlekedő hév,de az én kérdésem arra irányul,hogy a csúcsidő(k)ben miért nem mehet több szentendrei hév??
Miért csak 20 percenként megy Szentendrére a hév??
Ráadásul a Batthyányin még leülni sem lehet, szóval ott 20 percet várni ha lekésed a hévet...
A többi megálló meg úszik a mocsokban, ott sem lehet leülni...
Ugyan ez már más téma,de ha már a vidéki parasztok kifizetik a jegyet vagy a bérletet akkor megérdemlik,hogy ne 20 percet kelljen a koszos,mocskos pesti megállókban állniuk...
(Mert ugye békástól nem jön kalauz,így csak a hülye vidékieknek kell fizetniük)
Megértem a felháborodásodat.
Hiába veszel jegyet vagy bérletet gyakorlatilag nem kapsz érte semmit. Vagy amit kapsz az alapján minimum felének kéne lennie a jegyeknek. De mint tudjuk BKV-nak rosszul áll a szénája, és a HÉV-eket ők üzemeltetik. Mennyivel jobban járnánk, ha a volán alá tartozna... Na nem sokkal, de azért jobban járnánk.
Ekkora ritka nagy marhaságot is rég olvastam... HÉV-et volán alá mi?
Holnap meg a repülőket a MÁV üzemeltesse? :-(
Az felmerült, hogy a MÁV-nak kiszervezzék a HÉV-et de egyaz hogy a mávnak nem kell, másik meg az, hogy ő sem szolgáltatna magasabb színvonalon.
Nomeg nem kapna több pénzt a máv sem az üzemeltetésre...
Ez a vidéki paraszt nem ülhet le budapesten meg kb egyenlő a fenti megállapítással.
Akkor basssssszák meg a vidéki parasztok is, mert én budapesti paraszt sem tudok leülni ott "vidéken" sem...
Ideje lenne elfelejteni ezeket a kelet-nyugat meg budapest-vidék álkonfliktusokat...
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy budapesten születtem félig itt lakom, nyugati nagyvárosban tanulok, és másik felében lakom, illetve keletre járok dolgozni.
Semmivel nem jobb a helyzet nyugaton, és nem rosszabb a helyzet keleten. A gond mindenhol gond, ideje lenne kinyílnia a szemeknek.
Eszem-faxom ketttéáll amikor olvasom ezeket a bezzeg nyugaton, lesajnált kelet, meg bezzeg budapesten, lenézett vidék dumákat.......
A HÉV-ek finanszírozása nagyon kényes kérdés.
Bp. Önkormányzatának költségvetését terheli, az érintett települések semmivel sem hajlandóak hozzájárulni az üzemeltetéshez.
A MÁV közvetlenül állami támogatásból szolgáltat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!