Lesz Győrben villamos vagy trolibusz?
Nagyon remélem, hogy új trolibuszüzemet már senki nem fog kiépíteni ott, mert az elektromos buszok technológiája pár éven belül eljut oda, hogy ne legyen szükség felsővezetékekre. És emiatt félő, hogy soha nem térülne meg az új hálózat kiépítése.
A villamos önmagában nem valószínű, hiszen Győrben nehéz olyan utasáramlási irányt találni vagy kialakítani, ahol az utazási idő es az átszállási kényszerek növelése nélkül összejönne a szükséges utasszám.
Tramtrain rendszer viszont természetesen kialakítható és kívánatos lenne az elővárosok és a belváros összekötésére - bár Győr esetében a központi állomás eleve jó helyen van.
Teljes útvonalú busz nem hiszem, hogy kiváltható(mármint, hogy az út felett 100%-ban vezeték is legyen), bár szakaszokat kiépíteni, és "folyamatosan tölteni" főleg akkumulátorról üzemelőt szerintem lenne értelme.
Bár lehet, hogy ez a módszer a drágább, nem vagyok otthon a költségszámításába.
Főleg, hogy nem tartom közelinek a teljes "önjáró nagy járműveket" a jelenlegi legjobb eset is egy városméretű töltőhálózat.
Tram-train az egyes vonal 160-as személyvonatai miatt nem érné meg. Főleg, hogy Komárom-Győr sűrítő vonatok is vannak, illetve Hegyeshalom fele is sűrű a közlekedés.
Villamoshoz egy körút jellegű "képződmény" kellene szerintem, de a jövőben kelleni is fog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!