3 nap után vélemények a nyomkodós metróról?
Hétvégén sokat kellett használnom és ma munka oda-vissza.
Minden nap szomorúan tapasztaltam, hogy nem minden ajtó jó. Volt amelyik világít de nem érzékel. Volt ami még csak fel sem villant. És olyan is amin látszott az emberi rongálás.
Saccolva lehet, hogy monden szerelvényen van legalább egy üzemképten ajtó. Lehet, hogy a távirányítás működik, de az autómatika egy halvaszületett ötlet.
Mások TAPASZTALATON ALAPULÓ véleménye?
Olyannak piros megy, aki csak engem és más válaszolót szidalmaz.
Nem szeretem a taplókat.
Első, nem mész eleget, szombat óta bizony nyomkodás van...
Nekem eddig jók a tapasztalataim, bár tény, hogy ez egy extra hibaforrás (igaz, inkább ezt kelljen reszekgetni, ne az ajtót magát).
Ez 2es és 4es metró volt vegyesen.
És kedves elő. Nem kell hantázni. Nem nagyon járhatsz. Maxomum egszer ültél. 3 napja nyomkodós, ha ez már a kérdésből nem egyértelmű.
Itt Sváb ország fővárosában nyokodós a busz, a U stadtbahn (villamos), S-bahn (hév), fogas, de még a vonatok nagy része is.
Azt volt a furcsa, hogy automatikusan záródik az ajtó, mindenféle berregő vagy figyelmeztető nélkül. (Talán az s-bahn csipog meg villog. De amig a vezér engedi, addig újra nyitható az ajtó.
Szerintem sokkal jobb így mintha minden ajtó kinyílna, kevésbé használódnak el.
Ami viszont probléma szerintem:
-Hiába nyomogattam menet közben a gombot, az ajtó a következő megállónál nem nyílt ki. A buszokon, vonatokon, villamoson is úgy van, hogy az ajtónyitó gombot ha menet közben nyomod meg, úgy a következő megállóban az kinyílik, a metrónál viszont csak megállás után nyomhatod meg, így ez lassítja az utascserét.
-Drága újsághirdetések meg padlóplakátok helyett egyszerűen be kéne mondani ezt, ennyi
-Csúcsidőben nem kéne ez a rendszer, csúcsidőben ugyanúgy nyílnia kéne minden ajtónak, csúcsidőn kívül pedig csak gombnyomásra (mint pl. 2-es villamoson)
En, a metrouzemnel nem latom sok ertelmet. HEV szerelvenyeken viszont igen (felujitassal meg lehet oldani, de akkor inkabb csereljek le a jarmuflottat. Jo kerdes, mikor kerul erre sor).
Ha viszont, ez van, akkor csinaljak jobban: ahogyan a 6-os is irta, menet kozben nyomom a gombot, akkor is erjen valamit. Tudom, hogy megall a megalloban, de szeretek elore jelezni. Ja es nem csak az ajtokra, hanem a kapaszkodorudakra is tegyenek gombokat.
Amit már korábban is írtak: hülyeség, hogy nem lehet előre jelezni. A BKK összes járművén lehet, de még a MÁV-START újabb motorvonatain is. Ugyanis ennek nem csak az a szerepe, hogy megállást kérjen, hanem hogy megálláskor rögtön nyíljon az ajtó. Ez így időhúzás, ráadásul elég sok olyan ember van, akik megnyomják még felvillanás előtt, aztán várnak; de nem fog magától kinyílni.
Amúgy nem lenne vele gond, bár én nem vezettem volna be. A metró amúgy is nagy forgalmú, ráadásul a szerelvény közepén lévő ajtókat használják a legtöbbet, csak az eleje meg a vége marad ki a legtöbb állomáson, ezért az elhasználódás is egyértelműen fog alakulni. A meleg-hideg a felszíni állomásokon érdekes, abból meg megint csak nem sok van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!