Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tegnap miért mondott totális...

Tegnap miért mondott totális csődöt a BKK?

Figyelt kérdés
Dél-Pestről nem lehet bejutni semmivel a belvárosba. a 3-as metró, 6-os, 7-es HÉV nem járt. Pótlóbusz semmi, a 23-as se igazán járt.

2015. júl. 9. 16:37
1 2 3
 11/26 A kérdező kommentje:
Félreértés ne essék hálás vagyok én is a BKK,és BKV, valamint a tűzoltók munkájának. De nem emlékszem arra hogy, ilyen mértékben leálljon a tömegközlekedés. Még télen sem. Az is nagy eredmény, hogy ma reggel elindult az összes HÉV és metró. Én is láttam reggel a HÉV mellett letört hatalmas faágakat. Engem csak az infó hiánya idegesített. Az a igazság hogy, ilyen káosz még nem volt az 1987-es tél óta. Az viszont érdekelne hogy a BKV mellett az alvállalkozók is pótoltak? Szerencse tényleg hogy nem történt nagyobb baj.
2015. júl. 9. 17:49
 12/26 anonim ***** válasza:
100%
Infóhiány bosszantó. Ha van 5 telefonvonal, váltásonként 5 kezelővel, s ez elég szokott lenni, akkor hiába hívnak be tízet, vonal nem lesz több. A mobil rendszer is túl volt terhelve.
2015. júl. 9. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
94%

Amúgy nem tudom tegnap mit sírt a sok pesti, olvastam a bkk-n a kommenteket hát légszívesebben egy-két embert helyre igazítottam volna.

30-40 percig nem jött a pótló ilyen állapotokban, és akkor mivan máshol menetrend szerint nem jár ilyen sűrűn a busz... Jelenleg egyik busz sem tud teleportálni, hogy másodpercek alatt ott legyen a helyszínen és már is az utasok szolgálatába álljon.

Sok nagyszájú ember ment volna ki egy stihl fűrésszel az utcára és inkább segített volna ahelyett hogy pattog mert nem jár a hév.

De persze ez is a BKK hibája.

2015. júl. 9. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
100%

"Tegnap miért mondott totális csődöt a BKK?"

Nem láttad mekkora vihar volt?

Szerinted?

2015. júl. 9. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:
100%

"Akkor se mentség, hogy 90 percen keresztül nem jött HÉV-pótló Csepelen."

Konkrétan Csepel felé tekertem haza, kidőlt fák, térdig érő víz, és jó hogy nem jött pótlóbusz mikor több kilométeres kocsisorok álltak.


"Akkor is van fontossági sorrend. Először a metró és a HÉV járatokat kellene pótolni, és a forgalmasabb villamos vonalakat. "

Persze ez szépen hangzik, csak mellette pont az esti csúcsforgalom közben jött a vihar, és az egész város bedugult. Na meg kinek mi a sorrend, a bicikliutakról még ma sem takarítottak el pl semmit.


Bár alapvetően az ilyen esetekben az embereket lehet szidni a legjobban, én tegnap vagy 5 fát húztam el ami keresztben volt a bringaúton, de ma reggel is kisebb utcákban simán ott volt hagyva a fa, pedig 5 perc lenne félrehúzni, helyette mindenki kerülgeti...


A Pesti mentalitás meg tényleg más a közlekedésben, ha 10 percig nem jön villamos, már én is toporzékolok, pedig régen vidéken óránként járt a busz...


De leginkább a sok hőbörgő "jajj lebénult a város" ember idegesít, de gondolom a nagy Facebook kommentharc mellett arra már nem volt ideje hogy legalább a háza előtt rendet tegyen.


Sajnos ilyen helyzetek vannak, voltak, lesznek is, előre voltunk róla tájékoztatva, elkerülni meg nem lehet.

2015. júl. 9. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, egyet érts meg: ezt a hatalmas és összetett közlekedèsi rendszert külső, természeti sokkhatás érte. Méghozzá olyan méretű, ami kimondottan ritkán fordul elő, 10 évente 3-4 alkalommal. A maradék időben egyszerűen marhaság mindazokat az erőforrásokat a rendszerben tartani és finanszírozni, amelyek egy ekkora sokkhatást egy-két órán belül le tudnának kezelni. Ahhoz ugyanis egész évben többszáz tartalék buszt és járművezrtőt, kiszolgáló személyzetet stb. kellene fizetni, aminek a költsége nagyobb, mint a most elszenvedett egyszeri kár.


A vihar nyomán keletkezett infrastrukturális károk miatt egyébként még napokig, helyenként akár hetekig kell még forgalmi változàsokra számítani, mert az ismert finanszírozási okokból (állam is, főváros is båszik kifizetni a megrendelt szolgáltatást a BKV-nak) az infra üzemeltetőjének nincs elég tartalék tartóoszlopa, troliváltója, stb.

2015. júl. 9. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
100%

Jajj, ne csináljuk már ezt a "bezzeg xyz nem pesti városban óránként ha jönnek a buszok!" témát.


Budapest és agglomerációja ~2,5 millió ember. Ennyi emberre _KELL_ az 5 perces követés, így is tömeg van a legtöbb járaton csúcsidőben, csak már fizikailag lehetetlen sűríteni (remek példa erre a 4/6 villamosvonal).


A témához:

Igen, a prioritás a HÉV és a metróvonalak pótlása. Nem csak kellene legyen, hanem az is. Csak éppen nézd meg a buszgarázsok elhelyezkedését. Hogy a fenébe jusson oda a busz? Teleportálni nem tud, így ezért küldték oda őket ahova tudnak menni. Ez ilyen egyszerű.


A többiek minden mást elmondtak.

2015. júl. 10. 01:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
42%
13: Igen, vidéken ritkán járnak a buszok, de ha elindulsz Pesten, a pesti közlekedésre tervezed az idődet, ha 1 óra helyett 2,5 óra alatt érsz be, annak nagyon örül a munkahelyed...
2015. júl. 10. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:
A munkahelyen se hülyék, természetesen megértik, ha extrém időjárás miatt késik.
2015. júl. 10. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
0%
19: Ezt mond a beléptetős rendszernek, ami levonja az órabéremet kőkeményen ;)
2015. júl. 10. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!