Tegnap miért mondott totális csődöt a BKK?
Amúgy nem tudom tegnap mit sírt a sok pesti, olvastam a bkk-n a kommenteket hát légszívesebben egy-két embert helyre igazítottam volna.
30-40 percig nem jött a pótló ilyen állapotokban, és akkor mivan máshol menetrend szerint nem jár ilyen sűrűn a busz... Jelenleg egyik busz sem tud teleportálni, hogy másodpercek alatt ott legyen a helyszínen és már is az utasok szolgálatába álljon.
Sok nagyszájú ember ment volna ki egy stihl fűrésszel az utcára és inkább segített volna ahelyett hogy pattog mert nem jár a hév.
De persze ez is a BKK hibája.
"Tegnap miért mondott totális csődöt a BKK?"
Nem láttad mekkora vihar volt?
Szerinted?
"Akkor se mentség, hogy 90 percen keresztül nem jött HÉV-pótló Csepelen."
Konkrétan Csepel felé tekertem haza, kidőlt fák, térdig érő víz, és jó hogy nem jött pótlóbusz mikor több kilométeres kocsisorok álltak.
"Akkor is van fontossági sorrend. Először a metró és a HÉV járatokat kellene pótolni, és a forgalmasabb villamos vonalakat. "
Persze ez szépen hangzik, csak mellette pont az esti csúcsforgalom közben jött a vihar, és az egész város bedugult. Na meg kinek mi a sorrend, a bicikliutakról még ma sem takarítottak el pl semmit.
Bár alapvetően az ilyen esetekben az embereket lehet szidni a legjobban, én tegnap vagy 5 fát húztam el ami keresztben volt a bringaúton, de ma reggel is kisebb utcákban simán ott volt hagyva a fa, pedig 5 perc lenne félrehúzni, helyette mindenki kerülgeti...
A Pesti mentalitás meg tényleg más a közlekedésben, ha 10 percig nem jön villamos, már én is toporzékolok, pedig régen vidéken óránként járt a busz...
De leginkább a sok hőbörgő "jajj lebénult a város" ember idegesít, de gondolom a nagy Facebook kommentharc mellett arra már nem volt ideje hogy legalább a háza előtt rendet tegyen.
Sajnos ilyen helyzetek vannak, voltak, lesznek is, előre voltunk róla tájékoztatva, elkerülni meg nem lehet.
Kérdező, egyet érts meg: ezt a hatalmas és összetett közlekedèsi rendszert külső, természeti sokkhatás érte. Méghozzá olyan méretű, ami kimondottan ritkán fordul elő, 10 évente 3-4 alkalommal. A maradék időben egyszerűen marhaság mindazokat az erőforrásokat a rendszerben tartani és finanszírozni, amelyek egy ekkora sokkhatást egy-két órán belül le tudnának kezelni. Ahhoz ugyanis egész évben többszáz tartalék buszt és járművezrtőt, kiszolgáló személyzetet stb. kellene fizetni, aminek a költsége nagyobb, mint a most elszenvedett egyszeri kár.
A vihar nyomán keletkezett infrastrukturális károk miatt egyébként még napokig, helyenként akár hetekig kell még forgalmi változàsokra számítani, mert az ismert finanszírozási okokból (állam is, főváros is båszik kifizetni a megrendelt szolgáltatást a BKV-nak) az infra üzemeltetőjének nincs elég tartalék tartóoszlopa, troliváltója, stb.
Jajj, ne csináljuk már ezt a "bezzeg xyz nem pesti városban óránként ha jönnek a buszok!" témát.
Budapest és agglomerációja ~2,5 millió ember. Ennyi emberre _KELL_ az 5 perces követés, így is tömeg van a legtöbb járaton csúcsidőben, csak már fizikailag lehetetlen sűríteni (remek példa erre a 4/6 villamosvonal).
A témához:
Igen, a prioritás a HÉV és a metróvonalak pótlása. Nem csak kellene legyen, hanem az is. Csak éppen nézd meg a buszgarázsok elhelyezkedését. Hogy a fenébe jusson oda a busz? Teleportálni nem tud, így ezért küldték oda őket ahova tudnak menni. Ez ilyen egyszerű.
A többiek minden mást elmondtak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!