Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Pécsen megtanulták már karbant...

Pécsen megtanulták már karbantartani a Credókat?

Figyelt kérdés
Megérkezésük után pár napig hatalmas felháborodást keltett, hogy ki se tudják őket adni forgalomban. Azóta nem olvastam ilyen pletykákat. Feltételezhetően nem a buszokkal volt gond a kisebb gyermekbetegségektől eltekintve, mert az országban sehol máshol nem hallani rendszeres lerobbanásokról és állandó műszaki hibákról - de mi a helyzet azóta?
2015. jún. 14. 11:54
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

"Magyarországon láttál valahol Sor buszt? Ha igen, akkor hol?"

Egy csákvári vállalkozás épp most kezdett el üzletelni szlovákoktól behozott használt SOR-okkal. Úgy tűnik van rá vevője is. :)

2015. jún. 15. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:
Nem kell feltétlenül Credo, csak egyrészt unom azt, hogy mindenütt csak a rendszerint teljesen alaptalan szärdobálás megy, ha a márkáról van szó, másrészt állandóan a hamis pécsi statisztikákkal hozakodnak elő. Az S91 a büdös életben nem fog elterjedni, amíg olyan áron kínálják, amennyiért egy vadonatúj csuklóst be lehet szerezni, a NABI meg sose épített a magyar piacra. Mondjuk ezt egyáltalán nem értem, de mindegy is, már úgysincs NABI. Mint ahogyan MJT sincs. A Rába ugye értelemszerűen nem magyar, amit meg Ikarus néven gyártanak, az már teljes káosz számomra, nem tudom, hány csavar és mennyi ötlet magyar benne. Igazából azt se tudom, hogy éppen milyen néven gyártják, mert példányonként változtatják a típusnevet is.
2015. jún. 16. 17:10
 13/14 anonim ***** válasza:

Kifogások ezerrel.

Ha rosszat mondanak a Credoról, akkor az a hibás, aki ezt mondta. A hamis Pécsi statisztika, meg pont a Credo-nak kedvezett, csak az a gond vele, hogy ez, egy eszeveszett marhaság. Az nem jutott eszedbe, hogy más busznál, nem volt ilyen? Pedig, azoknál is, elő tudnak hozakodni fals adatokkal, csak nem teszik.

S91, meg pont Budapestre megy. Az árai - vicces, hogy azzal az a gond, hogy drága. Ja, csuklós buszok között is, vannak különbségek, köztük sem mindegy, hogy melyik gyártó, melyik termékeiről van szó (ha meg, persze a legolcsóbbat vennék meg, akkor meg, azért megy a para, hogy az összeszereléssel vannak gondok).

NABI - nem is csoda, hogy melyik piacra épített: USA, de látom, pont az, kerülte el a figyelmedet (pedig be is másoltam a szöveget). NABI Magyarország helyett, meg MABI lett (ha érdekel a részlet, akkor itt olvashatsz róla: [link] )

MJT - látom, ezt nem sajnálod, hogy csődbe ment.

Ikarus/ARC - itt, Szélest golyózták ki, aztán ők is, betársultak a MABI-hoz [link]

Rába - ez meg, mi a fenétől nem lenne magyar? Már, megint sületlenségeket beszélsz. Most a Volvo buszokat szállította, a címkén is ez van rajta, viszont az S91-ben, ők is benne vannak. A Rába futómű, meg, nem ismeretlen fogalom, csak ott baszt@k el, hogy buszt is, összeszereltek, ami nem kelletett volna.

Na látod, eljutunk oda, hogy a Credo baromsága, nem egyedi, más is csinált ilyent. Emiatt sem kell, kifogásokat keresni, mivel a buszgyártón múlik és nem a megrendelőn, hogy milyen az összeszerelés minősége (arról nem is beszélve, hogy ha, akarnak, fejlesztenek ilyen téren is).

2015. jún. 17. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
100%
A használt (akár 13 éves) buszok mindegyike ideért gond nélkül bárhonnan. Az újak is. A Credok egyike sem tudta meghibásodás nélkül teljesíteni a Győr-Pécs utat. Miről beszélünk?
2015. jún. 18. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!