A vonat hogy hogy nem csuszik le a kb.6 cm szeles sinrol?
Láttad már a peremet a vonat kerekén?
A peremről beszélt már valaki?
Micsoda válaszok!
Nem, nem ezért! Azért kell a mozdonyvezetőnek a toppon lennie, hogy a síneken tartsa a gépet! Komoly szellemi munka, nagyon finom kormánymozdulatokat igényel!!!
Ha netán belekötnétek a perembe, akkor felhívom a figyelmeteket, hogy az első három válasz egy időben került kiírásra!
:D
A, ertem mar:) most, hogy igy osszegyultunk felteszem meg az ezzel a temaval kapcsolatos kerdeseim:D
*ez a kerekperem nem tunik valami biztonsagos eljarasnak, de megis ha belegondolok nagyon ritkan hallok olyanrol, hogy egy vonat kisodrodik. Miert van ez? Ennyire biztonsagos?
*a metro is ugyanigy mukodik?
*miert van az, hogy egy korszerubb vonatnak-ahhoz, hogy gyorsabban tudjon menni-mas fajta sinekre van szuksege? Vagy, egyaltalan masfajta sinekre van szuksege? Peldaul a tgv is eltudna szaguldozni a magyar sineken vagy ehhez a magyar sinek rossz allapotban vannak?
*a masinisztanak annyira nincs nagy befolyasa a vonatra, nem? Max sebesseget valtoztat?
Egyelore ennyi, koszonom a valaszokat:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!