Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem gyárt senki olyan...

Miért nem gyárt senki olyan buszt, aminek a kerekei az alváz legelején és a legvégén vannak?

Figyelt kérdés

2015. máj. 9. 00:53
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
86%
Szerinted miben jelentene előnyt? :D
2015. máj. 9. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
33%
lesüjjedne a közepe oszt behajóna az egész rakásszar.
2015. máj. 9. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:

1-es, abban, hogy az alacsonypadlós buszok egy rakás sz@r a durván belógó kerékdob miatt


2-es,azerinted jelenleg miért nem süllyes be a két kerék közötti terület? Rohadtul nem beszélem arról, hogy milyen hosszú legyen a busz, mellesleg nem hiszem, hogy nincs rá technológia hogy ne süllyedjen be.

2015. máj. 9. 03:31
 4/18 anonim ***** válasza:
100%

Mert a kormányzást kéne nagyon megbonyolítani. Ha kiteszed a sarkokra a,kereket azonos elemek mellett a fordulókör megnő. Ez ellen a hátsó kerekek kormányzásával leherne tenni, de az is a kerékdobok méretét növelné. Arról nem is beszélve, hogy nagyobb szilárdságú kocsiszekrény kéne, hogy ne roggyon össze.

A BKK mrglincsel, de nem a kerekekkel, hanem a,koncepcióval,van a baj. Viszonylag ritka, hogy egy buszra való nehéz mozgásu ember utazzon egyszerre. Elég lenne, ha a busz csak a két futómű között lenne alacsonypadlós. Olcsóbb strapabíróbb szerkezetet lehetne használni.

2015. máj. 9. 06:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
100%
Midibuszból vannak ilyen próbálkozások, de nagyobb kategóriákban már rontja a manőverezhetőséget, fordulókört a túl nagy tengelytáv.
2015. máj. 9. 06:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
100%

Már nálunk is fut ilyenből egy példány..érdekes látvány, azt meg kell hagyni. Viszont baromi kényelmes...asszem merci gyártmány.

ja, csak midibusz méretű..

2015. máj. 9. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
100%
Irgalmatlanul megnőne a fordulókör és a szerkezetet is sokkal merevebbre (nehezebbre) kellene tervezni. Azonkívül az össztömeg kisebb hányada esne a hajtott kerekekre, ez síkos úton erősítené a trakciós problémákat.
2015. máj. 9. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:

A belógó kerékdobbal semmi gond, rátesznek néhány ülést, és el van intézve, azok úgyis elviszik a helyet. Ha meg nem lenne 2-4-es ülés, akkor az lenne a baj hogy miért nem lehet leülni.


És a sokat emlegetett fordulókör messze fontosabb tényező, főleg egy szűk városi részen.

2015. máj. 9. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
használhatatlan fsadék lesz tőle a busz,de gyártanak: Evopro Modulo... (és a VDL Citea MLE, de az még neccesen használható)
2015. máj. 9. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
0%
azért nem gyártanak, mert nem szeretnének, és mert hülyeségnek tarják.meg is értem, de szerintem te is
2015. máj. 9. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!