Miért nem gyárt senki olyan buszt, aminek a kerekei az alváz legelején és a legvégén vannak?
1-es, abban, hogy az alacsonypadlós buszok egy rakás sz@r a durván belógó kerékdob miatt
2-es,azerinted jelenleg miért nem süllyes be a két kerék közötti terület? Rohadtul nem beszélem arról, hogy milyen hosszú legyen a busz, mellesleg nem hiszem, hogy nincs rá technológia hogy ne süllyedjen be.
Mert a kormányzást kéne nagyon megbonyolítani. Ha kiteszed a sarkokra a,kereket azonos elemek mellett a fordulókör megnő. Ez ellen a hátsó kerekek kormányzásával leherne tenni, de az is a kerékdobok méretét növelné. Arról nem is beszélve, hogy nagyobb szilárdságú kocsiszekrény kéne, hogy ne roggyon össze.
A BKK mrglincsel, de nem a kerekekkel, hanem a,koncepcióval,van a baj. Viszonylag ritka, hogy egy buszra való nehéz mozgásu ember utazzon egyszerre. Elég lenne, ha a busz csak a két futómű között lenne alacsonypadlós. Olcsóbb strapabíróbb szerkezetet lehetne használni.
Már nálunk is fut ilyenből egy példány..érdekes látvány, azt meg kell hagyni. Viszont baromi kényelmes...asszem merci gyártmány.
ja, csak midibusz méretű..
A belógó kerékdobbal semmi gond, rátesznek néhány ülést, és el van intézve, azok úgyis elviszik a helyet. Ha meg nem lenne 2-4-es ülés, akkor az lenne a baj hogy miért nem lehet leülni.
És a sokat emlegetett fordulókör messze fontosabb tényező, főleg egy szűk városi részen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!