Ha senki nem bliccelne, akkor milyen állapotban lenne a BKV?
Igazából két probléma van leginkább: egyik a bliccelők. A másik, sokkal komolyabb gond az az, hogy a drága utasok szétverik, összegrafitozik, festik a járműveket. Plusz a buszmegállók, és hasonlók. Egy komplett buszmegálló újraüvegezése alaphangos negyed millió körül van. A tönkre vagdosott ülések cserélése üti a milliós nagyságrendet.
Az az igazság, hogy a vezetőség által ellopott összegek meglehetősen aprópénzek ahhoz képest, amilyen pénzek forognak a BKV-nál. Ha nem barmolnánk szét a járműveket, és fizetnénk a jegyeket rendesen, kapásból lenne egy jobb anyagi körülmények között lévő tömegközlekedésünk, amin emberi módon lehetne utazni. Én ugyanis még soha, egyetlen egy alkalommal sem láttam olyat, hogy a buszvezető hátrament volna, és pillangókéssel szétvágta volna az üléshuzatot, aztán tele pofával röhögött volna, hogy milyen poén.
Számolgassunk. Mikor is lenne a BKV nyereséges? SOHA.
Lehetetlen a bérletbevételekből kompenzálni az elfogyasztott gázolajat-villamos energiát,fenntartási költségeket,alkalmazottak bérét.
Sajnos az államon keresztül ennek költségeit is az autósok fizetik meg.
A sok járatról már nem is beszélve,amely csúcsidőn kívül 5-6 emberrel a fedélzetén vágtat,a maga kis 40 literes fogyasztásával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!