A BKK agglomerációs buszmegállóit szerintetek hogyan lehet integrálni az e-jegyrendszerbe?
"Egyszerűen, jól tudja a Futár, hogy halad a busz és mikor éri el Bp. határát."
Addig tudja a FUTÁR rendszer a busz pontos helyzetét, ameddig nem jön egy nagyobb vihar. Ha a műholdakat nem látja a rendszer, akkor szépen behal. A mobilnet önmagában pedig nem elég a helyzetmeghatározáshoz.
"Addig tudja a FUTÁR rendszer a busz pontos helyzetét, ameddig nem jön egy nagyobb vihar. Ha a műholdakat nem látja a rendszer, akkor szépen behal. A mobilnet önmagában pedig nem elég a helyzetmeghatározáshoz."
:D :D
Igazad is van, hiszen minden nap tömegével zuhannak le ugyancsak GPS vezérelt repülőgépek is minden nagyobb viharban :D
Mégis mi a szar köze van a viharnak a GPS-hez?
10-15 évente egyszer nagyobb napkitörés akadályozza, de hogy egy vihar??
Amúgy pedig a mobilnet is elég a durva helymeghatározáshoz nagyjából 100-150 méteren belülre be tudja lőni az embert, az pedig megállóknál elég.
Amúgy kérdező, baromi egyszerű:
Nem kell semmi beléptetőkapu a megállókba, csak egy kártyaleolvasó. Leszállás után le kell csippantanod. Ez az utas felelőssége, ha nem csippant le, vagy a max tarifát vagy egy büntetőtarifát kell fizetnie.
Londonban a DLR megállóknál befelé sincsen kapu, csak egy csippantó hely, és ki van írva, hogy ne felejts el csippantani. Illetve vannak olyan átszálló helyek, ahol nincsen karos be és kiléptetőkapu, csak egy folyosó de ki van írva, hogy az Oyster cardot le kell csippantani, és átszálláskor újra becsippantani a helyes díjszámításhoz.
És naponta több százezer ember utazgat vele és csippant és még élnek :)
Nem feltétlenül elzárt megállókban kell gondolkodni, inkább rá kell venni az embereket a csippantásra, érdekelté kell tenni őket benne.
# 3: a BKK, már csak a Futárt használja a - www.bkk.hu/fejleszteseink/futar/ - az, hogy, te mint utasként, nem mindig kapsz pontos infót, nem jelenti azt, hogy a diszpécsereknél is, ugyanez a helyzet.
A másik: nem csak a GPS létezik. A Budapest tábláknál elég elhelyezni jelzőpontokat, vagy az út alá, egy, mágneses szőnyeget, amit az ott áthaladó busz, vezeték nélkül észlel.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!