Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKV (BKK) buszainak motorjáb...

A BKV (BKK) buszainak motorjában van DPF vagy kettős tömegű lendkerék?

Figyelt kérdés
Akár az Ikarus 280-asokban, 435-ösökben, Volvo7700-asokban, VanHoolokban...
2014. jún. 7. 15:55
 1/3 anonim ***** válasza:

mivel bizonyos EURO és emissziós normához kötelező a DPF többek között, igen.


A kt. lendkerék meg hogyne lenne bennük. kicsit nagyot rántatának, hiába automaták.

2014. jún. 7. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszi.

De akkor hogy lehet hogy még a Volvók közül is némelyik irdatlan füstfelhővel indul a megállóból, mikor a sofőr a gázra lép?

A DPF-nek nem pont az lenne a feladata, hogy ezt kiszűrje? Vagy ha a motorral, turbóval van valami gáz, akkor így nagyon hamar tönkre fog menni a filter meg az EGR (gondolom akkor ez is van bennük). És ha egy személyautóban ilyen horror árba kerül ezeknek a cseréje, egy busznál ez hatványozottan igaz lehet.

2014. jún. 7. 20:53
 3/3 anonim ***** válasza:

Haszonjárművekben nincs kettős tömegű lendkerék, így a BKV buszaiban sincs.

A régebbi automatás Ikarusokban sima olajos konverter van, azokban gyakorlatilag hagyományaosnak tekinthető lendkerék sincs. A Volvok már szerintem egy tárcsás száraz kuplungok automaták ( akárcsak az I-Shift), azokban sincs kettős tömegű.


Az újabb euro5-ös járművekben szerintem DPF nincs, de SCR katalizátor viszont van.

2014. jún. 8. 02:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!