Mikor a repülő gép száll le akkor lelassít kb.250 km/h-ra és úgy közelíti meg a futópályát, de mikor már tényleg nagyon közel van a talajhoz kicsit miért gyorsít bele még?
Kb az utazómagasságban 8-900 km/h órával megy egy wizz air a320-as gép. Mikor landol és kb már csak 2-33 m magasan van akkor már lelassított 240-250 km/h-ra és ereszkedik szépen lefelé,de mikor a futópálya előtt jár néhány méterre akkor mindig gázt ad neki és kicsit begyorsít de nem sokkal.
Pl. a flightradar24.com oldalon láttam,hogy tartja a 245 km6h-t és mikor már majdnem földetért de még nem begyorsított 287-re.
De olyankor kicsit miért szokott adni rá gázt pontosan azelőtt,mikor már azonnal eléri a kereke az aszfaltot?
ha komolyabban értenék a témához akkor beszélgethetnénk róla de annyira azért nem vagyok benne,nézegetem a radart meg évente 1x kinézek a reptérre leszálló gépeket nézni.
sajnos messze lakok /borsod megye/ így itt nem nagyon van utasszállító a közelemben.
emiatt nem foglalkozok jobban a témával pedig imádom a gépeket.
pár napja szerencsére észre vettem hogy jön egy különlegesség pont én felém 8500méteren,egy teher szállító volt,pontosan a Ilyushin IL76TD-90VD
nagyon szép volt,távcsővel lestem.
Az még akkor volt:)
Mostmár más a helyzet télen nyáron menetrend szerinti járatok közlekednek itt. Nyáron kiegészül a forgalom a nyaralós járatokkal. Azt akarják,hogy napi több járat menjen többfelé,elvégre ez a második nemzetközi repülőtér a ferihegyi után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!