A concorde repülő gépeket mért tiltoták be?
Az nem létezik hogy azért vonták ki a forgalomból mert 2000-ben történt egy műszaki hiba miatt egy baleset hisz pl ha egy peuget autoval azt történik hogy a motor lángra kap majd felroban akkor már az összes peuget kocsit be kell tiltani mert összes felrobanhat? Ez elég hülye felfogás már pedig a mai modern rohanó világban sokkal jobbak lettek volna az olyan repülő gépek mint a concorde amik fény sebbeségel is tudtak repülni sztem itt valami politikai vagy kereskedelmi ügy miatt tilthaták be.
Szerintetek tényleg csak az miatt tiltoták be mert 2000-ben történ egy műszaki hiba .érdekes hogy 2003-ig nem volt 3 évig a gépekel semmi probléma mégis betiltoták
"fény sebbeségel is tudtak repülni"
na jó, itt leestem a székről a röhögéstől.
Honnan veszed, hogy "betiltoták"?
Különben meg vennél rá jegyet?
Na, összeszedtem magamat, megpróbálok normálisan válaszolni: nem tiltották be a concorde-okat, az üzemeltetésük nem térült már meg. Egyébként tényleg hasznosak, de cserében egyrészt rohadt hangosak voltak, másrészt baromi drága volt egy jegy rá a magas költségek miatt...
Ha fénysebességgel képesek lennének repülni, akkor már a naprendszert is rég elhagytuk volna hasonló járművekkel...de az kétségtelen, hogy a hangsebességnél gyorsabban repültek.
ha jól tudom azért vonták ki őket a forgalomból mert lejárt az idejük.
a gépeket meghatározzák hogy max hány évig repülhet,közben persze szervizelik de ha lejárt az előírt idő akkor utána már nem repülhet.
mikor kivonták őket akkor én ezt az indokot hallottam a tévében.
egyébként a hangsebességtől volt gyorsabb nem a fénytől.
Gazdaságtalan volt az üzemeltetésük.
Ja és a nyelvtankönyvet még nem tiltották be, szóval javaslom szerezz be egyet gyorsan! :D
...és nem is fejlesztettek tervezése óta, olyat ami leváltotta, pótolta volna, miután egyszerűen
kiöregedett.
Pedig sokan írtátok, hogy gazdaságtalan volt, de azért teljes veszteséget sohasem termelt. El tudtak egyensúlyozni vele pénzügyileg.
Igény is volt rá végig teljes kihasználtsággal repült.
Mégsem pótolták, ennyire ZÖLDEK lettünk??
Súlyos szerkezeti problémák voltak vele. A rendkívül magas ár erős szűrő volt az értékesítést illetően. Igaz, hogy tele volt mindig, de ez annak is köszönhető, hogy kevés gép repült, s nem nagy járatsűrűséggel.
Erre hivatkozni olyan, mint amivel az utazási irodák is szoktak jönni, hogy a világ körüli luxusutazásra minden hely elkelt az első napon. Igaz, de azt nem írják oda, hogy abból évi kettő megy, Bécsbe meg naponta.
S az utastér minden volt, csak nem kényelmes. A nagyon vékonyka törzs nem biztosított kellő komfortot.
A géptörzsnek volt egy oldalirányú elcsavarodása, amelyet a hátsó ülésekben helyet foglalók jól láthattak.
Felmerült a sugárzás okozta egészségügyi kockázat is, a bőrrák kialakulásának veszélye.
Ezen kívül végig kérdéses volt, hogy 2500 km/h sebességen a pilóták valóban uralni tudják-e a szerkezetet.
Az egyik gép végzetes balesete, s a megnövekedett terrorveszély, a későbbiekben a nagy gazdasági válság az egész repülőiparra negatívan hat a mai napig.
Hasonló szuperszonikus gép kifejlesztéséhez húsz év kellene.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!