Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nincs éjszakai busz...

Miért nincs éjszakai busz járat Dunaharasztiig (vagy Szigetszentmiklósig)?

Figyelt kérdés
Az utolsó hév 23:35-kor megy el és után 4:30-kor megy legközelebb. Aki nem éri el a 23:35-ös hévet annak közel 5 órát kell várakoznia közvágóhídon. Éjszakai busszal Millenium telepig lehet eljutni legfeljebb, elég lenne azt a járatot meghosszabítani 1-2 megállóra. Több mint 20 000 fő-s városról van szó, szerintem elég nagy igény lenne rá.

2014. márc. 26. 12:00
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Valószínűleg nem lenne kihasználva, azért nincs. Én győri vagyok, ami nem 20 ezres, hanem 120 ezres város, mégsincs semmilyen éjszakai tömegközlekedés.
2014. márc. 26. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Itt 50 000 ember él, és az utolsó busz a cityből 22:20-kor jön, utána pedig reggel 6-kor. Hálát adnék az égnek, ha lenne egy járat 23:35-kor vagy 4:30-kor. Úgyhogy neked abszolút semmi okod nincs a panaszkodásra, még így is jó dolgotok van.
2014. márc. 26. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Ezt én is problémásnak tartom, mert teljesen random a Pest megyei települések kiszolgálása éjszaka. Nyilván ott nincs gond, ahol fizetnek ezért az önkormányzatok (Solymár, Budakeszi, Törökbálint, Budaörs, Gyál, Pécel, talán Remeteszőlős, Nagykovácsi, Érd is), és ott is van valami minimális szolgáltatás, ahol vélt vagy valós igény van a szolgáltatók munkatársainak hazajuttatására (943, 992 vonalak).


Minden más településen a mindenkori vasúti menetrend függvénye, hogy haza lehet-e jutni éjjel is: így a 100a vonalon ez sima ügy, míg mondjuk Dharaszti esetén a 150-es vonalon max. a belgrádi expresszen vészféket húzva oldható ez meg.

2014. márc. 26. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Ha igazán igény lenne rá, akkor valószínűleg lenne is busz. De azért egy 23:35-kor induló hév nem vészes, aki azzal jár, az számoljon vele és ne késse le. Vidéki nagyvárosokban is 22:40-kor elmennek az utolsó buszok.
2014. márc. 26. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
63%

Ne haragudj, mégis hogyan tudod pontosan felmérni az igényeket egy nem létező szolgáltatás iránt? Főleg úgy, hogy az adott szolgàltatàs beindulása idővel többletkeresletet generál önmaga iránt? Itt arra gondolok, hogy nyilván sokan vannak, akik azért nem vállalnak bizonyos éjszaka véget érő/kezdődő munkákat vagy azért nem mennek el szórakozni, mert nincs mivel utazni éjjel. Ők nyilván idővel megjelennének, mint utasok. Ezután ráadásul akár helyben is megjelenhetnek hasonló munkahelyek és szórakozóhelyek, hiszen a település elérhetővé válásával újabb munkavállalók, vendégek érhetik el a települést.


Aztán ott vannak még az olyan extern hatások is, mint pl, a baleseti statisztikák javulása a kevesebb ittas vezető miatt (hiszen egy éjszakai járat megléte esetén van alternatívája a bebåszva kacsázásnak).

2014. márc. 26. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Erre maximum annak lenne igénye, aki állandóan bulizni jár, de ahhoz már nincs ereje, hogy kivárja a reggeli buszt. Ami elég gáz, és szerintem abból a 20.000 főből nem érint olyan sok embert. :D
2014. márc. 28. 03:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!