Miért nincs éjszakai busz járat Dunaharasztiig (vagy Szigetszentmiklósig)?
Ezt én is problémásnak tartom, mert teljesen random a Pest megyei települések kiszolgálása éjszaka. Nyilván ott nincs gond, ahol fizetnek ezért az önkormányzatok (Solymár, Budakeszi, Törökbálint, Budaörs, Gyál, Pécel, talán Remeteszőlős, Nagykovácsi, Érd is), és ott is van valami minimális szolgáltatás, ahol vélt vagy valós igény van a szolgáltatók munkatársainak hazajuttatására (943, 992 vonalak).
Minden más településen a mindenkori vasúti menetrend függvénye, hogy haza lehet-e jutni éjjel is: így a 100a vonalon ez sima ügy, míg mondjuk Dharaszti esetén a 150-es vonalon max. a belgrádi expresszen vészféket húzva oldható ez meg.
Ne haragudj, mégis hogyan tudod pontosan felmérni az igényeket egy nem létező szolgáltatás iránt? Főleg úgy, hogy az adott szolgàltatàs beindulása idővel többletkeresletet generál önmaga iránt? Itt arra gondolok, hogy nyilván sokan vannak, akik azért nem vállalnak bizonyos éjszaka véget érő/kezdődő munkákat vagy azért nem mennek el szórakozni, mert nincs mivel utazni éjjel. Ők nyilván idővel megjelennének, mint utasok. Ezután ráadásul akár helyben is megjelenhetnek hasonló munkahelyek és szórakozóhelyek, hiszen a település elérhetővé válásával újabb munkavállalók, vendégek érhetik el a települést.
Aztán ott vannak még az olyan extern hatások is, mint pl, a baleseti statisztikák javulása a kevesebb ittas vezető miatt (hiszen egy éjszakai járat megléte esetén van alternatívája a bebåszva kacsázásnak).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!