Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Busz ha kimarad, hol lehet...

Busz ha kimarad, hol lehet panaszt tenni?

Figyelt kérdés

Többedszer történt, hogy 5-8 perccel előbb elment a busz, vagy kimaradt. Hol lehet panaszt tenni, melyik felsőbb szervnél?

Magyarázat:mivel előbb elment a busz, munkahelyről késés lett.



2014. márc. 10. 21:13
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
A busz üzelemtetöjénél tehesz panaszt.
2014. márc. 10. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Az adott járatot üzemeltető közlekedési vállalatnál.
2014. márc. 10. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
0%
Az autókereskedésnél. Sajnos a tömegközlekedés ilyen. Vegyél autót ha nem tetszik. Én nem is alapoztam soha a tömegközlekedésre. Illetve soha nem is fizettem érte.
2014. márc. 10. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
0%
A sóhivatalban ;)
2014. márc. 10. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
50%
Az adott volántársaságnál. DE! A volántársaság azt fogja mondani, hogy +/- 5 perc tűrhető. Nem lesz sajnos semmi következménye, ha te betelefonálsz. Pláne, ha sűrű a buszközlekedés. De ha már többször elment 5 perccel hamarabb, akkor miért nem mész ki időbe a buszhoz? Jó, igaz én is az utolsó percben érek ki, de nálunk a sofőr bevárja az időt, ha hamarabb jön.
2014. márc. 10. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
29%

Sajnos az előttem írónak van igaza. Van egy megengedett tűrés a köztes megállóknál.

Kényelmetlen, bosszantó időveszteség, de egyetlen megoldás ezzel számolva korábban kimenni.


(Kimaradt buszról, utólag, amikor már nem pótolható abszolút felesleges jelentgetni, ezt a társaság már adminisztrálta és megtette a szükséges lépéseket is.)

2014. márc. 10. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Miért ne lenne érdemes panaszt tenni? Nyilván azért alakult ki egyes társaságoknál ez a bizonyos -5 perces, az utazási feltételekben NEM szereplő hallgatólagos tűrés, mert a kutya nem panaszkodott a korán elhúzó buszok miatt. (A +5 perc más kérdés, annak ezernyi oka lehet és sokszor be is tudják hozni a vonal más szakaszán, így az ilyen kis késéseket nem feltétlenül érdemes regisztrálni.)


A járatkimaradások esetén is van helye a panasznak. Ha gyakran ugyanaz a járat marad ki, annak bizony oka van, amit meg kell szüntetni. Ezen kívül tapasztalataim szerint ilyen helyzetben sokszor nincs megfelelő utastájékoztatás sem: ügyfélszolgálat alig néhány társaságnál van, a forgalomirányítók érthető okokból nem az utasokkal diskuràlnak, a végállomáson szolgálatot teljesítő személyzetnek pedig nincs mindig közvetlen hozzáférése a buszok aktuális közlekedési adataihoz. Mindezeken lehetne javítani, csak nyomni kell a Volán-társaságokat.


A Volánbusznál pl. több ízben is jeleztem korán indulást, ott vissza is jeleztek. Ha ez minden hasonló esetben megtörténne, az értelemszerűen a menetrendszerűséget javítaná, hiszen egy-egy ilyen ügy akàr zsebbevágó is lehet a buszvezetők vagy diszpécserek számára. Persze jobb lenne, ha belső igèny lenne a menetrend pontos betartása, de a jelek azt mutatják, hogy ösztönzőkre is szükség van.

2014. márc. 11. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
37%

Kulturált, légkondicionált, fűtött pár személyes kis váró fülkékkel lehetne legtöbbet segíteni.

Abban komfortosan ki lehetne várni a busz "aktuális" érkezését.

Így a mínusz 5-6 perccel korábban elinduló járatot el lehetne fogadni??!

2014. márc. 11. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
7-es ne próbáld meg megmagyarázni, hogy nincs benne sehol, mert benne van. Sőt nem 5 hanem +/- 8 perc. Kár a vitáért, buszsofőr vagyok.
2014. márc. 11. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Végre egy profi! Köszi!
2014. márc. 11. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!