Meddig kell szenvednünk nekünk, fővárosiaknak az Ikarus buszokkal? Miért nem dobják már ki őket?
Figyelt kérdés
Szennyezik a környezetet, nincs fűtés rajtuk, ocsmányul néz ki a belső terük, a babakocsisoknak és a kerekesszékeseknek rémálom fel és leszállni róluk.2014. febr. 20. 16:18
1/31 Juhász Dávid2000 válasza:
Mert újakra nincs keret.
2/31 anonim válasza:
Nem hallottál arról, hogyan talicskázták ki BKV-ból a pénzeket.
4/31 A kérdező kommentje:
Utazzon ezekkel a roncsokkal élete végéig az, aki lapátolja a pénzt a BKV-ból ki. 10000 forintért nem múzeumba való buszokon akarok utazni.
2014. febr. 20. 16:32
5/31 anonim válasza:
majd ezt mondd azoknak is akik nem fizetnek jegyet, összefirkálják, megrongálják a buszokat.
6/31 anonim válasza:
Én se akartam múzeumba való buszokon utazni. Igaz én nem fizettem érte sohasem, mindig blicceltem. Mivel utazni kell, de ilyen fos legyen csak számomra ingyen. Aztán eljutottam odáig, hogy leteszem a jogsit és vettem autót. Ennek több mint 3 és fél éve, azóta nem is ültem bkv-n. Neked is ezt ajánlom kérdező. Rohadjon csak meg a bkv ott ahol van. Én megmondom őszintén, hogy csodálkozom azon, hogy vannak még olyanok akik megveszik a 10 ezres bérletet. A diákbérlet ára még oké, de ezt a teljes több mint 10 ezret hát 100%, hogy soha a büdös életbe nem adnám ki érte amíg ilyen fosok ezek a járművek. Pláne ezekből a szaros fizetésekből amivel sújtják az embereket ezek a rohadtak.
7/31 anonim válasza:
Az Ikarus gyárat nem kellett volna elkótyavetyélni, hanem fejleszteni. Nem voltak rosszak az Ikarusok újonan.
Életkoruk magas, de ez önmagában nem lenne baj, de nem szervizelik őket rendesen.
Egéybként pont rosszkor írod, mert már rengeteg újonan beszerzett busz jár Budapesten, Volvo, Mercedes stb.
Az utak minőségével van nagyon nagy baj. Ezeken a világ legkorszerűbb járgánya is darabokra hullik. A Volvókból már nagyon sok tönkrement ezért. A Mercedesek is erre a sorsra fognak jutni.
8/31 anonim válasza:
Csak szólok, hogy folyamatosan mennek a kohóba a pesti Ikarusok, főleg a 200-as szériából, de a 400-asok is fogyogatnak már. Viszont az egyke V187-es Ikarus még jó ideig a flotta része maradhat.
9/31 anonim válasza:
Ha lenne rá pénz, valószínűleg nem ezekkel utaznánk. De amíg talicskával hordják ki a pénzt a cégből, tönkreteszik a járműveket, és az utasokban nincs annyi gerinc hogy jegyet/bérletet vegyenek, ne is várj csodát. Speciel én jobban szeretem a régi Ikarusokat, mert tágasabbak és szellősebbek. Mondjuk itt ki is merült minden pozitívumuk, de azért ezeket akkoriban jól megcsinálták, ha még most is jár a nagy részük. Én azért a FUTÁR helyett a jegyrendszert alakíttattam volna ki valami olyasmire, mint pl. a "beléptető kapuk" a buszokon. Akinek nincs jegye/bérlete, oldja meg.
10/31 anonim válasza:
Én meg a buszflotta korlát kékre való festését nem értem??!!
Inkább költenék a buszok szervizelésére, a jobb üzembiztosság érdekében. Legkevésbé érdekel a buszok színe, csak időben jöjjön, és ne legyen járatkimaradás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!