Nem érte volna meg jobban új orosz (Metrovagonmas) szerelvényeket venni a 2-es metró vonalára az Alstom helyett?
Azért az utolsó mondatot beidézem (csak mert annyira tetszik): "A 3-as vonalon az AVR üzembe helyezése óta a vonatok alapüzemmódja az automatikus vezetés (PA üzemmód)."
/Forrás: [link] /
Látom fáj az igazság, cenzúrázunk, lepontozunk (ilyet én is tudok,nézd csak meg a válaszaidat, nyomtam a piros kezet). Ha problémád van azzal, hogy nem csak állomásfőnökök szólnak hozzá, akkor továbbra is javaslom, hogy máshol fórumozz, esetleg csinálj egy fórumot, ahová csak vasutasok regisztrálhatnak, és nem fog fájni ha esetleg egy boncmester is hozzászól.
Továbbra sem AVM hanem AVR, a linkelt leírásban pedig félautomatáról szó sincs. És most nyomhatod a piros kezet.
"Látom fáj az igazság,"
Igen neked eléggé, ugyanis 2 napja a sértődött ömlengésedet hallgatjuk amiért nem sikerült megint osztanod az észt, és amit osztottál az is baromság volt. De legalább határozottan és magabiztosan adtad elő, így legalább a tudás látszatát keltetted, ha már nem rendelkezel vele.
" cenzúrázunk,"
Legalább a moderátorok is a helyeden kezelnek.
"lepontozunk (ilyet én is tudok,nézd csak meg a válaszaidat, nyomtam a piros kezet)."
Húha, most aztán már oda-vissza szartam magam, nem is tudom most mit kezdjek magammal, jézus le lettem pontozva... Hát ki_nem_sza.rja_le?????? :D Amúgy a buksidig az is eljuthatna, hogy egyetlen ember nem tud lepontozni, abból nem leszel 0%. Legalább 3-4 szavazat kell hozzá, csak hogy tudd, hogy hányan tartanak gyökérnek legalább.
"Ha problémád van azzal, hogy nem csak állomásfőnökök szólnak hozzá, akkor továbbra is javaslom, hogy máshol fórumozz, esetleg csinálj egy fórumot, ahová csak vasutasok regisztrálhatnak, és nem fog fájni ha esetleg egy boncmester is hozzászól."
Bla-bla-bla. Senkinek nincs baja vele. Csak ha ártatlan laikus vagy, akkor szólj hozzá, és fogadd el, ha valaki helyesbít. És utána ne kezdd el osztani az észt, hogy neked akkor is igazad van, és a zöld nem zöld hanem piros.
"Továbbra sem AVM hanem AVR,"
Elgépeltem, valóban.
" a linkelt leírásban pedig félautomatáról szó sincs."
A linkelt leírás olyan rendszerről szól, ami készítésekor még álmodni sem mertek arról, hogy valaha teljesen vezető nélküli metrók fognak közlekedni. Annak a korszaknak az automata metrója azért volt automata, mert egy gomb lenyomásával automatán átvitte egyik állomásból a másikba a metrót. A mai kor automatának már azt nevezi, ami teljesen emberi beavatkozás nélkül közlekedik, irányt vált, be és kiáll a kocsiszínbe.
De látod ez is az, amit már elmondtunk vagy 3-an előtted, és még mindig próbálod bizonygatni a kis fa.szságodat, de igen, a zöld piros akkor is ha mindnenki mást mond. mert te vagy a nagy A.
" És most nyomhatod a piros kezet."
Úgy látom mások már megtették előttem, de a boldogságod rajtam nem múlhat, megnyomtam.
Nem vagyok sértődött, csak problémáim vannak a hozzáállásoddal,lekezelő stílusoddal. Nagyjából ennyi. Sokan sértődtek meg rám itt, meglátják a nevem és automatikusan lepontoznak, na és? Pontozzuk egymást lefelé, engem nem érdekel hány %-on állok.
" Annak a korszaknak az automata metrója azért volt automata, mert egy gomb lenyomásával automatán átvitte egyik állomásból a másikba a metrót."
Ennyi, elmondtad a lényeget. Olvass vissza.
"Amúgy a buksidig az is eljuthatna, hogy egyetlen ember nem tud lepontozni, abból nem leszel 0%."
Nézz utána.
"Napkiraly válasza
a paraméterek akkor is orosz szerelvényre vannak állítva (peronmagasság, stb.)"
Az AVR éppen cáfolja a feltételezett orosz paramétereket......?!
Ugyan, miért NEM orosz az AVR???
(Mégis össze lehetett "házasítani" különböző gyártók technológiáját.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!