Nem érte volna meg jobban új orosz (Metrovagonmas) szerelvényeket venni a 2-es metró vonalára az Alstom helyett?
"a paraméterek akkor is orosz szerelvényre vannak állítva "
MIVAN?
Csak úgy diszkréten ami kijött belőlem :D
Mi az hogy orosz szerelvényhez van állítva a peronmagasság?
Ezek szabványos értékek....... Szerinted az alstom magassága nekünk külön át lett tervezve, és mindenhol más méretek vannak?
Huhh, tényleg le kell szokni a GYK-ról, mert ez már nekem is sok...
Hiába nehéz elfogadni, hogy nem azért nem "vettek" ilyen-olyan metrót, mert köcsögök, hanem mert a mai rendszerben nem így megy, a válaszomat, amiben a "pályázatot" értsd. közbeszerzést említem nem kellett volna lepontozni.
BTW közbeszerzés és ilyesmik: A Ganz magától halt meg, nincs semmi összeesküvés. Vili?
"Mi az hogy orosz szerelvényhez van állítva a peronmagasság?
Ezek szabványos értékek...... Szerinted az alstom magassága nekünk külön át lett tervezve, és mindenhol más méretek vannak?"
Miért gondolnám hogy mindenhol egyforma méret lenne? Nem kell messzire menni, talán a kisföldalatti is ehhez a szabványhoz igazodik? Az M2 és M3 vonalak szerelvényei sem egyformák, az M3 vezető nélkül is eljárna. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit.
Szabványosak pedig. Az M2 és M3 teljesen ugyanolyan. Ezekhez hasonlóak a volt szocialista blokk országaiban épült metróvonalak is.
Az M1 nem jó példa, mert nem nehézmetró, mint a példaként felhozott M2, M3.
A vezető nélküli üzem pedig csak annak a kérdése, hogy milyen biztosítóberendezés üzemel a vonalaon.
BTW, nem, az M3 nem megy el vezető nélkül. Egy vezetővel viszont már igen.
A mostani tesztek lefutása után az M2-esen is ilyen rendszer lesz telepítve, csak annyi különbségel, hogy ott valóban lehet majd távirányítani is akár a vonatokat.
"Miért gondolnám hogy mindenhol egyforma méret lenne? Nem kell messzire menni, talán a kisföldalatti is ehhez a szabványhoz igazodik? Az M2 és M3 vonalak szerelvényei sem egyformák, az M3 vezető nélkül is eljárna. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit."
Jézus, tényleg le kell szoknom az oldalról...
A kisföldalatti ahogy a nevében is olvasod földalatti, amit sikeresen összehasonlítottál egy nehézmetróval. (Tudod mit jelent?? Kétlem.) Ráadásul a század elején épült, amikor a nehézmetró és a pajzsos alagútfúrás még nem is létezett...
Az M2-M3 szerelvényei pedig sajnos egyformák így ebben is mellé lőttél...
És az M3 nem menne el vezető nélkül, mert félautomata az AVM rendszer.
Szerintem még azt is bebizonyítod,hogy a New York-i metró paramétereihez van igazítva és a berendezések amerikaiak.
Annyira félautomata, hogy gombnyomásra átvisz a következő megállóba.
"Annyira félautomata, hogy gombnyomásra átvisz a következő megállóba."
Süt rólad, hogy nem értesz hozzá...
A félautomata pont azt jelenti, hogy emberi beavatkozás is szükséges a működéséhez, de bizonyos elemei automatizáltak. Ettől FÉLautomata.
Ahogy írod is, gombot kell hozzá nyomni. De amúgy köszi, hogy próbálod a péknek megtanítani a kenyérsütést, de vezettem már metrót... És egy gombnyomásnál kicsit többet kell végezni.
Az automata rendszereknél a rendszer automatikusan elvégzi az irányváltást is, a fülkék ki és beüzemelését, az orosz metróknál ez aligha történik meg automatikusan, embernek is kb 1-1 percébe telik, ha szabályosan végigcsinálja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!