Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Nem érte volna meg jobban új...

Nem érte volna meg jobban új orosz (Metrovagonmas) szerelvényeket venni a 2-es metró vonalára az Alstom helyett?

Figyelt kérdés
2013. nov. 14. 19:41
1 2 3
 11/26 Napkiraly ***** válasza:
76%
a paraméterek akkor is orosz szerelvényre vannak állítva (peronmagasság, stb.)
2013. nov. 15. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:
63%

"a paraméterek akkor is orosz szerelvényre vannak állítva "


MIVAN?


Csak úgy diszkréten ami kijött belőlem :D


Mi az hogy orosz szerelvényhez van állítva a peronmagasság?

Ezek szabványos értékek....... Szerinted az alstom magassága nekünk külön át lett tervezve, és mindenhol más méretek vannak?


Huhh, tényleg le kell szokni a GYK-ról, mert ez már nekem is sok...

2013. nov. 15. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
69%

Hiába nehéz elfogadni, hogy nem azért nem "vettek" ilyen-olyan metrót, mert köcsögök, hanem mert a mai rendszerben nem így megy, a válaszomat, amiben a "pályázatot" értsd. közbeszerzést említem nem kellett volna lepontozni.


BTW közbeszerzés és ilyesmik: A Ganz magától halt meg, nincs semmi összeesküvés. Vili?

2013. nov. 15. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 Napkiraly ***** válasza:
39%

"Mi az hogy orosz szerelvényhez van állítva a peronmagasság?

Ezek szabványos értékek...... Szerinted az alstom magassága nekünk külön át lett tervezve, és mindenhol más méretek vannak?"

Miért gondolnám hogy mindenhol egyforma méret lenne? Nem kell messzire menni, talán a kisföldalatti is ehhez a szabványhoz igazodik? Az M2 és M3 vonalak szerelvényei sem egyformák, az M3 vezető nélkül is eljárna. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit.

2013. nov. 15. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:

Szabványosak pedig. Az M2 és M3 teljesen ugyanolyan. Ezekhez hasonlóak a volt szocialista blokk országaiban épült metróvonalak is.


Az M1 nem jó példa, mert nem nehézmetró, mint a példaként felhozott M2, M3.

2013. nov. 16. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:

A vezető nélküli üzem pedig csak annak a kérdése, hogy milyen biztosítóberendezés üzemel a vonalaon.

BTW, nem, az M3 nem megy el vezető nélkül. Egy vezetővel viszont már igen.


A mostani tesztek lefutása után az M2-esen is ilyen rendszer lesz telepítve, csak annyi különbségel, hogy ott valóban lehet majd távirányítani is akár a vonatokat.

2013. nov. 16. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
51%

"Miért gondolnám hogy mindenhol egyforma méret lenne? Nem kell messzire menni, talán a kisföldalatti is ehhez a szabványhoz igazodik? Az M2 és M3 vonalak szerelvényei sem egyformák, az M3 vezető nélkül is eljárna. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit."


Jézus, tényleg le kell szoknom az oldalról...


A kisföldalatti ahogy a nevében is olvasod földalatti, amit sikeresen összehasonlítottál egy nehézmetróval. (Tudod mit jelent?? Kétlem.) Ráadásul a század elején épült, amikor a nehézmetró és a pajzsos alagútfúrás még nem is létezett...


Az M2-M3 szerelvényei pedig sajnos egyformák így ebben is mellé lőttél...


És az M3 nem menne el vezető nélkül, mert félautomata az AVM rendszer.

2013. nov. 16. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 Napkiraly ***** válasza:

Szerintem még azt is bebizonyítod,hogy a New York-i metró paramétereihez van igazítva és a berendezések amerikaiak.

Annyira félautomata, hogy gombnyomásra átvisz a következő megállóba.

2013. nov. 16. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:
100%
Ühüm. Átvisz, csak ha baj történik senki nem tud közbeavatkozni, ugyanis a vonatot nem éred el, csak rádión keresztül. (Azaz két állomás között nem tudod befolyásolni azt, csak a vezető tudná.)
2013. nov. 16. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:

"Annyira félautomata, hogy gombnyomásra átvisz a következő megállóba."


Süt rólad, hogy nem értesz hozzá...

A félautomata pont azt jelenti, hogy emberi beavatkozás is szükséges a működéséhez, de bizonyos elemei automatizáltak. Ettől FÉLautomata.

Ahogy írod is, gombot kell hozzá nyomni. De amúgy köszi, hogy próbálod a péknek megtanítani a kenyérsütést, de vezettem már metrót... És egy gombnyomásnál kicsit többet kell végezni.


Az automata rendszereknél a rendszer automatikusan elvégzi az irányváltást is, a fülkék ki és beüzemelését, az orosz metróknál ez aligha történik meg automatikusan, embernek is kb 1-1 percébe telik, ha szabályosan végigcsinálja.

2013. nov. 16. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!