Mi a véleményetek arról, hogy az Alstom metró szinte naponta meghibásodik, és már legalább 10 olyan eset is volt, amikor az utasokat is le kellett szállítani?
".. eleve sokáig tartott mire egyáltalán legyártották a kocsikat."
Ezek a kocsik évek óta a lengyel gyár udvarán álltak legyártva, csak a finanszírozási és engedélyeztetési huzavona miatt nem szállították le őket.
Olyan rég álltak a gyárudvaron, hogy a Google Earth fotóján is látszik pár kocsi...
Tehát az Alstom ( így kell írni direkt is, és nem direkt is) ugyanúgy határidőre legyártotta őket, csak a szállítás nem történt meg a huzavona miatt. (Nem lett volna Bp.-en hova tenni őket.)
Még jó, hogy nem szállította le. Szerződés szerint Franciaországban kellett volna gyártani, más fékrendszerre, más méretekkel, ennek ellenére szartak mindenre. Undorító és gusztustalan ez a cég. Ellentétben a Siemens-el.
Ennek ellenére nagyon kellet, hogy megjöjjenek a szerelvényeik, bár az biztos, hogy Budapestre mégegyszer Alstom gyártmány nem jön! Majd nézzétek meg, hogy a mostani villamos tenderen ki fog nyerni. Az Alstom biztos, hogy nem.
Az mondjuk érdekes, hogy vagy 10 másik országban semmi gond ezekkel, és az USÁ-ban, Kanadában, Franciáknál, Izraelben is veszik az Alstom által gyártott eszközöket, és szokás szerint a magyarok nem képesek egy ébkézláb üzletet összehozni.
Idővel ki lesznek javítva a hibák, ez természetes dolog egy új konstrukciónál. Csak most épp a média ezt kapta fel és mindenki ezen csámcsog.
Az Alstom egy nagyon jó konstrukció , csak hát ott az a "ha"..
Nem egy 40 éves infrastruktúrába kellett volna egy ilyen korszerű eszközt forgalomba helyezni, hanem előtte felújítani a teljes vonalat. Itt nem csak a sínek problémája, ez már önmagában ország szégyen hogy 40 év alatt nem futotta a cserére. Hanem a többi, alagútban található elektorinka,vezeték, vezérlés stb átlag életkora. A rendszeres beázásról ne is beszéljünk.
A hatóságoknak szokás szerint nem volt megfelelő a francia konstrukció amely pl. Barcelonában, Varsóban, Santiagóban, és Szingapúrban is közlekedik. Ez utóbbi városban naponta 2,5 millió utas használja, szóval ha egy ázsiai nagyvárosban megbízható, akkor egy poros Budapesten is fogja hozni az elvárásokat.
Az pedig eleve hibás döntés volt, hogy a francia konstrukció helyett inkább a silány magyar ganz részegységet részesítették előnyben pár munkahelyért cserébe. Az ilyenekből ki kell hagyni a kókler magyar műszaki vonalat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!