Az ország északkeleti részén mikor fognak Desiro
motorvonatok járni?
Figyelt kérdés
Csak mert a jelenleg arra közlekedő személy-, és gyorsconatok borzalmasan lepusztultak, mocskosak. A Bp-Záhony vonalon ugyan több sebesvonaton lecserélték az üléshuzatokat, de ez is csak a küllemen javít, a büdös vonatszag meg a piszok ugyanúgy megvan.
2013. aug. 26. 03:25
1/6 anonim válasza:
Bp. - Záhony: nem villamosított vonal? Ha igen, akkor Desiro helyett, Flirt az, ami szóba jöhet, de nem hinném, hogy ott fognak járni.
2013. aug. 26. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
A Budapest - Záhony vasútvonal villamosított, tehát dízel motorvonat itt nem várható. A másik, hogy a Bp - Záhony viszonylatú járatok sebesvonatként közlekednek, ezért Flirt/Talent/Desiro nem alkalmas ezekhez a vonatokhoz, mivel ezek a motorvonatok személyvonati kivitelűek, ezért hosszútávú utazásra alkalmatlanok (egyterű utastér, nincs 1. osztály, kevés WC, ...). A záhony sebesekben mostanában elég gyakran láttam felújított kocsit 1. és 2. osztályon is, szerintem ezekre egy rossz szavunk sem lehet. Tiszták és kényelmsek
2013. aug. 26. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Lehet, hogy tiszták, de az is biztos, hogy nem kényelmesek. A régi 29-05-ös Bp-k sokkal jobbak voltak, mint kék huzattal. A Flirt amúgy valóban nem távolsági utazásra lett kitalálva, a Desiro meg dízel. Mellékvonalakra jobb lenne a Bézénél (még ha egy vasútbarát számára fájdalmas is lenne látni a pusztulásukat), de azokat meg inkább bezárják vagy értelmetlen menetrendekkel fölöslegessé teszik.
2013. aug. 26. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Sattarattaújhelyre az jár IC-n.
2013. aug. 26. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 A kérdező kommentje:
A Flirtben nem lett igazatok, hétvégente gyakorta előfordul Záhony felé, sőt, sebesvonatok között még Kiss is megesik. Szerintem távolsági utazáshoz is elég kényelmes.
A mellékvonalakat hagyjuk inkább... már annak is örülhetünk, ha Bz van.
márc. 11. 22:04
6/6 anonim válasza:
Tíz és fél év után azért nagy dolog megmondani a tutit :)
Azóta érkezett 63 Flirt és 40 Kiss, megváltozott a menetrendi struktúra, a sebesvonatok helyett IR-ek lettek, villamosították a Szerencs-Sátoraljaújhely vonalat. A mellékvonalak azóta is pusztulnak a Bézék fogynak, az Usgyik állnak, a Desirók meg a Dunántúlra lettek csoportosítva.
Nem túl reménykeltő a dolog, bár a Magyar közlönyben a Debrecen-Apafa-Mátészalka vonal fejlesztésére és villamosítására 141,5 milliárdot írnak, motorvonatok vásárlásáról is van szó - aztán majd meglátjuk.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!