Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Magyarországon miért ilyen...

Magyarországon miért ilyen alacsonyra építették a vasúti peronokat?

Figyelt kérdés

[link]



Vagy vasúti kocsik túl magasak , más típusokhoz tervezték?

Nem értek hozzá annyira.


Külföldön láttam , hogy amikor megáll a vonat az a "kiugró" legalsó lépcső pont hozzáér a peron oldalához és teljesen egy vonalba van vele így , nem kell olyan hatalmasat lépni amikor leszállsz.



2013. jún. 26. 14:18
 1/4 anonim ***** válasza:
Ez egy jó peron. Emellett az alacsonypadlós vonatok pont jó magasan vannak. Azaz azok vannak pont szintben.
2013. jún. 26. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Igen a Flirteknél pont passzol.


Az IC kocsiknál akkor miért nem?

Valami tervezési hiba?

2013. jún. 26. 15:18
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem. Azok valószínűleg nem a mai szabvány szerint épültek.
2013. jún. 26. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
A mostani szabvány a sínkorona felett 55 centiméteres peronmagasságot ír elő, ez európai sztenderd, ehhez igazítják az új vasúti járművek belépési magasságát is. A régi peronok alacsonyabbak ennél, a régi vonatok meg magasabb építésűek, innen ered a különbség.
2013. jún. 26. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!