Autóbuszokkal kapcsolatban tudnátok segíteni?





A régi Ikarusok addig mennek, amíg szét nem rohadnak, vagy ki nem könyököl a motor. Ezt azt jelenti, hogy másfél-két millió kmt simán elgurultak.
Pár hónapja az info rádióban volt egy interjú Vitézy Dáviddal, ő akkor azt mondta, most is futnak a BKVnál 1,5+ km-es buszok, amiken még motorgenerál sem volt.
Az ezeket szerelőket ugyanolyan egészségkárosodás fenyegeti, mint bármilyen más haszonjármű-szerelőt. Ha ráesik a blokk a lábára , akkor eltörik. Ami igazából "veszélyesnek" mondható, azok az olajok és kenőanyagok. Ezek nem kifejezetten bőrápoló termékek. Talán még a kipufogórendszerben levő kormot érdemes megemlíteni, ami rákkeltő, de ezzel szerintem ritkán van dolguk.
A gondatlanságból előforduló balesetek nem tudom mennyire említhető itt ( pl belenyúl a forgó alkatrészekbe stb..).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!