Válaszolni valaki pár kérdésre a vasúti csavarkapoccsal kapcsolatban?
1.A csavarkapcsos kapcsolóberendezéseknél hogy hogy nem rohad be a menet?Nem értem hogy tudják olyan könnyen tekerni.
2.Amikor tekerik a menetes orsót hogy szorosabbra húzzák a kötést,akkor miért lesz szorosabb?Hiszen ha az egyik oldal beljebb tekeredik,a másik oldalt kifele tekeredne nem?
3.Mitől függ hogy milyen szorosra húzzák a csavarkapcsot?
1.) Be van zsírozva, ezért nem rohad össze! Bár van rozsdás is...
2.) Az egyik oldalon jobbos, a másik oldalon balos menet van, mint a kerítésdrót feszítőn!
3.) A forgalmi utasítás határozza meg.
1. Lapos-orsómenet van rajta, elég lazán és rendszeresen zsírozva van!
2. Jobbos és balos menet van rajta, úgy tud lazítani vagy feszíteni.
3. Személyvagonoknál szorosra húzzák, hogy elkerüljék a rángatást, teherkocsiknál lazára, így könnyebb a szerelvényt megmozdítani.
Köszönöm,teljesen kielégítő válaszok voltak.
Ment a zöld.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!