Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi az istenért kell a V0-t...

Mi az istenért kell a V0-t megépíteni?! Mi szükség van rá?

Figyelt kérdés
2013. ápr. 18. 19:13
 1/10 anonim ***** válasza:
Bocs, de mi az?
2013. ápr. 18. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
2013. ápr. 18. 19:44
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Ez nem közlekedési, mint inkább politika kategória!


A leegyszerűsített válaszom pedig: Mer' sok pézt lehet lenyúni, azé!

2013. ápr. 18. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Valószínűleg vannak vasúti forgalomszervezési előnyei is. De a legfontosabb indok az, hogy megint lesz jó nagy, kellően drága állami megrendelés a Közgépnek.
2013. ápr. 18. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Azért, hogy ne azzal legyen tele a gyakorikérdések, hogy miért késnek a vonatok :D mivel ha a tehervonatok elkerülik Budapestet, akkor a személyvonatok pontossága javítható, és új szolgáltatásokat is lehet indítani (pl.: S-Bahn a körvasúton)
2013. ápr. 19. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
#5 Ahhoz elég lenne pár km vágányt, meg 1-2 váltót lefektetni. Ezzel szemben a V0 több mint 100 km teljesen új nyomvonalon haladó vasútvonal, szintbeli kereszteződések nélkül a semmi közepén.
2013. ápr. 19. 09:37
 7/10 anonim ***** válasza:

Lehetne a város közepén is lefektetni még 1-2 vágányt Kelenföld és Ferencváros között, meg a körvasúton, de ez nem oldana meg mindent, mivel ha bejön a tehervonat a városba, azt tárolni kell, meg kell várni, amíg mind a 40-50 kocsi átcsattog a személyvonat előtt kerszetbe a váltón, és hasonlók.

A BKV-HÉV vonalakon azért kiemelkedően jó a személyvonatok pontossága, mert nem közlekedik tehervonat, így ezekre nem kell várni (na meg csatlakozásokat sem várnak, de ez már más kérdés)

2013. ápr. 20. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

#7 De hiszen azért fektetjük le a +2 vágányt városon belül, hogy az elővárosi közlekedés azon haladjon. A tehervonatok a távolságiakkal használnák a maradék kettőt. És azért a költségeket se felejtsük el, míg a V0 négyes metró árban van, addig ahhoz képest filléres dolog a városban pár vágányt kialakítani, a kapacitása meg ugyanakkora lesz.


Nem mellesleg ez a szakasz messze nincs csúcsra járatva jelenleg sem, többször voltam kint hétköznap délelőtt, mikor egy órában mindkét irányban összesen 5 vonatot számoltam, amiből kettő szerelvénymenet volt. Bőven elfért volna mindig ott még 6-6 tehervonat irányonként egy órában.

2013. ápr. 20. 11:22
 9/10 anonim ***** válasza:
Költségben valóban olcsóbb lenne +2 vágány, de ehez telek kisajítás kellene, és van aholva nem is férne be még két vágány. Jó lesz ez a V0 :) meg így a tehervonatok menetideje is csökken
2013. ápr. 21. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Hmmm? Pont, hogy a V0-hoz kell teljes nyomvonalon (több mint 100 km) kisajátítás. A plusz vágányoknak megvan a hely mindenhol. Hova nem férne el?


Szerintem nagyon NEM lesz jó ez a beruházás, és marhára örülök hogy állítólag gyorsabb lesz a tehervonatoknak, de erre százmilliárdokat áldozni iszonyatos luxus. Ennyi pénzből az egész budapesti vasúthálózatot ki lehetne pofozni.

2013. ápr. 21. 13:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!