Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi szükség van a londoni...

Mi szükség van a londoni metróállomásokon az ilyen "válaszfalakra"?

Figyelt kérdés

http://www.youtube.com/watch?v=bLXz5QrtVuU

Jó, igazából nyilvánvaló, de azért biztosra akarok menni. :D


2012. dec. 30. 23:43
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Minap löktek be egy embert a New Yorki metroba. Aztán azért is, hogy ha valaki részeg vagy rosszul lesz ne essen a sínekre.
2012. dec. 30. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
88%
Nyilvánvaló. Így senki nem esik/ugrik a szerelvény elé.
2012. dec. 30. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Biztonsági okokból kell, a beugrás vagy beesés ellen véd a plexi. Ennek brutálabb kiadása a szentpéterváru, ahol megáll a metró az alagút közepén, full sötét van, erre egyszercsak kinyílik az alagút oldala, majd a kocsi ajtajai is :)
2012. dec. 30. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
igen, az előzők jól írják. Továbbá némileg csökkenti az utascsere idejét, hiszen az utasok már a szerelvény megérkezése előtt tudják, hogy hol fognak az ajtók lenni, így már előre odaállhatnak a megfelelő helyre.
2012. dec. 30. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:
100%
Nem minden állomáson van ilyen, csak a Waterloo, a Westminster meg pár másik belvárosi állomáson.
2012. dec. 31. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Budapestre is kéne ilyen.

A 4-es metrónál is volt vita ezen a téren (mármint felmerült ott, hogy alkalmazni kéne ezt a megoldást). Kár, hogy kimaradt. Helyette, ha a sínek közé beesik valaki, akkor, arra a kis szakaszra, lekapcsolják az áramot (a 3. sínből).

Amúgy peronfalként ismerem ezt a megoldást. Az értelmesebb helyeken alkalmazzák ezt. Bár hozzáteszem, hogy a Berlini új metróvonalon is kimaradt. Alig egy hét alatt, valaki beesett a sínek közé (ha jól olvastam, babakocsival).

2012. dec. 31. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

Az utasbeesés elkerülése mellett más szerepe is van: pl a sok szutyok nem tud bejutni az alagútba.

Eszméletlen mennyiségű szemét behullik a budapesti metróban is, a metrószél visz mindent... Azt odalent meg össze kell gyűjteni.

2012. dec. 31. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
100%

Jól írják, részben biztonsági okokból. Hasonló falak vannak más nagyvárosokban is, azok inkább olyan kisebb kapuk, asszem Párizsban van ilyen megoldás.

Az mondjuk engem is érdekelne, hogy mi van, ha pontatlanul áll meg a metró és nem fedi teljesen a két ajtó egymást? A videón sem éppen a legprecízebb

2013. jan. 3. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 10 deka farhát ***** válasza:
100%
Nem áll meg pontatlanul, mivel félautomata vagy teljesen automata a vezérlés ezeken a helyeken. Ha valami gebasz miatt mégse ott állna meg a metró, ahol kéne, egyszerűen nem lehet kinyitni az ajtót (se a metrókocsiét, se a peronfalét).
2013. jan. 8. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!