Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tényleg akkora szükség van...

Tényleg akkora szükség van 4-es metróra?

Figyelt kérdés
Úgy tudom NY(!!!)-ban van összesen 1-2 metróvonal.
2012. márc. 22. 10:15
1 2
 1/14 anonim válasza:
majd egyszer menj végig a 173as 7es vonalán...
2012. márc. 22. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
42%

Nem, ott sokkal több van.


A 4 - es metróra semmi szükség nincs, évtizedekkel ezelőtt talán még lett volna az akkori körülmények között, de ma már ilyen metróvonalra sehol sincs szükség, és nem is építenek ilyeneket. Csak politikai kérdéssé vált, amivel sokan jól jártak anyagilag, ezért a hatalom támogatta. De ugyanolyan értelmetlen szocialista nagyberuházás, mint Bős -Nagymaros, vagy a köröshegyi völgyhíd, vagy még sorolhatnám.

2012. márc. 22. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

jah jah. Egyetértek 2. Érdekes Angliában bőven jól megvannak 3 metróvonallal, picit talán többen vannak...


1. válaszoló: Végig mentem nem 1x, Újpalotán laktam.:)

2012. márc. 22. 10:42
 4/14 anonim ***** válasza:
100%

3 metró angliában?


Miről beszélsz ember, ez a London metróhálózat:


[link]

2012. márc. 22. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
De ezekben vannak mellékvonalak nem? Ez összefüggő. Fővonal... úgy értem. Úgy tudom ott így számolják a vonalakat. De lehet igazad van. De a kérdésre válaszolj, légyszi.
2012. márc. 22. 11:01
 6/14 anonim ***** válasza:
100%

New York és London pont két olyan város, aminek kiemelkedő nagyságú metróvonala van :)

Amúgy a 4-es metró tényleg nem lenne szükségszerű, sokkal több értelmét látnám a ma 5-ös metró néven ismert projectnek!

2012. márc. 22. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:

mi az az 5ös metró projekt?

Bocsi, valószínűleg rossz érveim voltam, csak hallásból voltam tájékozott. De a kérdésem ugyanaz, véleményekre lennék kíváncsi.:)

2012. márc. 22. 11:15
 8/14 anonim ***** válasza:

Szerintem határozottan van létjogosultsága, csak nem ebben a formában.

Abszurdum, hogy 3-400 méterekre építenek megállókat... A metró 1 km-es állomástáv alatt határozottan gazdaságtalan...


A Fővám tér-Gellért tér megállót is a Duna alatt kellett volna kialakítani, két oldalra kijárattal. Már akkor létezett a technológia, amivel kialakítható lett volna és gazdaságosabb is lett volna mint így...

Szintén a Móricz-Bocskai út. A Móriczról kicsit eltolni az állomást és a Bocskai felé egy hosszabb akár mozgójárdás kijárattal. Rögtön 2 állomással kevesebb...

2012. márc. 22. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Abszolut nincs, a belváros közlekedése megoldott.


E helyett inkább a peremkerületek (xvii -xviii) kerületi HÉV - metró hibridet oldhatták volna meg.

2012. márc. 22. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

5-ös metró terv:

[link]

2012. márc. 22. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!